مدیرکل مدیریت بحران کرمانشاه:

پیش‌بینی بارش‌های سیل‌آسا برای کرمانشاه در روزهای آینده نداریم

سرویس: اخبار استانکد خبر: 310843|12:51 - 1399/01/05
نسخه چاپی
پیش‌بینی بارش‌های سیل‌آسا برای کرمانشاه در روزهای آینده نداریم
مدیرکل مدیریت بحران استان کرمانشاه گفت: پیش‌بینی بارش‌های سیل‌آسا برای کرمانشاه در روزهای آینده نداریم.

به گزارشامروله، 

 جلیل بالایی در گفتگو با خبرنگارشبکه اطلاع رسانی مرصاد ،  اظهار داشت: اخطاریه‌ها و پیش بینی‌های مربوط به آمادگی برای سال نو و بارش باران ستادهای پیشگیری استان اعلام شده است.

مدیرکل مدیریت بحران استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: آمادگی لازم در استان کرمانشاه وجود دارد و ما برای شرایط سخت آماده هستیم، اما پیش بینی اوضاع سیل ناشی از بارش باران پیش رو برای استان کرمانشاه اعلام نشده است.

وی گفت: پیش بینی هواشناسی برای استان تاکنون در حد بارش‌های معمولی بوده است و برای نهم و دهم و یازدهم فروردین ماه بارش معمولی گزارش شده و منتظر گزارش‌های تکمیلی و دقیق هواشناسی هستیم.

بالایی عنوان کرد: اعلام آمادگی لازم انجام شده و اگر استان کرمانشاه شامل استان‌هایی شود که پیش بینی سیل در آنها وجود دارد، حتماً جلسه‌ای در استانداری برگزار می‌شود و به مردم اعلام و اخطاریه‌های لازم داده خواهد شد.

مدیرکل مدیریت بحران استان کرمانشاه بیان داشت: تاکنون گزارشی مبنی بر سیل در استان کرمانشاه واصل نشده است تنها بارش معمول و حداکثر تا ۳۵ میلیمتر در استان کرمانشاه پیش‌بینی شده است.

وی خاطرنشان کرد: استان کرمانشاه در حال حاضر جز استان‌های معین طبق سیاست‌های کلی کشور، برای کمک به استان‌های سیل زده چند روز گذشته نیست.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد