فرماندار شهرستان صحنه خبر داد

تعطیلی همه واحد‌های کسبی غیر ضروری در صحنه

سرویس: شهرستانکد خبر: 310880|13:19 - 1399/01/09
نسخه چاپی
 تعطیلی همه واحد‌های کسبی غیر ضروری در صحنه
پایگاه خبری امروله : فرماندار شهرستان صحنه گفت : بر اساس دستورالعمل ستاد مبارزه با کرونا کلیه کسبه‌ها، بازاریان و اقشار و صنوف نسبت به تعطیلی واحد‌های کسبی خود تا ۱۵ فروردین در شهرستان اقدام کنند.

به گزارشامروله، فرماندار صحنه در بازدید از بازار صحنه از کسبه خواست  جهت حفظ سلامتی خود و مردم به مدت کوتاهی مغازه‌های خود را تعطیل کنند.

 

 علیرضا حیدری فرماندار شهرستان صحنه طی بازدید و سرکشی از بازار این شهرستان گفت: بر اساس دستورالعمل ستاد مبارزه با کرونا کلیه کسبه‌ها،  بازاریان و اقشار و صنوف نسبت به تعطیلی واحد‌های کسبی خود تا ۱۵ فروردین در شهرستان اقدام کنند.

 

او افزود:به جز واحد‌های کسبی ضروری (نانوایی‌ها، سوپرمارکت‌ها، هایپرمارکت‌ها، میوه فروشی‌ها، مرغ فروشی ها، قصابی‌ها، داروخانه‌ها و بانک‌ها)، همه واحد‌های کسبی غیر ضروری تعطیل خواهند شد.

 

حیدری از مردم صحنه که در شهر‌ها و روستا‌ها به جز انجام کار‌های ضروری حضور نیافتند و همچنین از کلیه بازاریان ـ اقشار و صنوف و اتحادیه‌های وابسته شهرستان که نسبت به تعطیلی واحد‌های کسبی در سطح شهر‌ها و روستا‌ها اقدام لازم بعمل آوردند تقدیر و تشکر کرد.

 

فرماندارشهرستان صحنه از همه آحاد مردم صحنه کسبه‌ها ـبازاریانـ اقشار و صنوف)خواست تا با همکاری و همدلی در کنار خانواده با آرامش و آسایش خاطر با شعاردرخانه می‌مانیم بتوانیم زندگی خوب و بدون دغدغه و بیماری داشته باشیم.