گزارش

طرح فاصله‌گذاری اجتماعی در محورهای ورودی صحنه با جدیت و قاطعیت در حال اجراست

سرویس: شهرستانکد خبر: 310902|09:52 - 1399/01/11
نسخه چاپی
طرح فاصله‌گذاری اجتماعی در محورهای ورودی صحنه با جدیت و قاطعیت در حال اجراست
پایگاه خبری امروله : فرماندار صحنه گفت : طرح فاصله‌گذاری اجتماعی از ابتدا روز هشتم فروردین جهت قطع زنجیره ویروس کرونا در سراسر کشور از جمله استان کرمانشاه و در شهرستان صحنه با جدیت در حال اجرا است.

به گزارشامروله، علیرضا حیدری فرماندار  در حاشیه بازدید از روند اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی در محور ورودی  شهرستان صحنه  اظهار داشت: طرح فاصله‌گذاری اجتماعی از ابتدا روز هشتم فروردین  جهت قطع زنجیره ویروس کرونا در سراسر کشور از جمله استان کرمانشاه و در شهرستان صحنه با جدیت در حال اجرا است.

 

فرماندار با بیان اینکه طرح فاصله‌گذاری اجتماعی در شهرستان صحنه  با قاطعیت اجرا می‌شود اظهار داشت: مسافرانی که پیرو قوانین نباشند مبلغ 500 هزار تومان جریمه خواهند شد و خودروی آنان نیز پس از اخذ هزینه‌های پارکینگ به مدت یک ماه توقیف می‌شود و برخوردهای لازم انجام می‌شود.

 

وی افزود:تمامی مسیر های اصلی و فرعی شهرستان مسدود شده است و تنها مسیر ورودی به شهرستان از سمت جاده بیستون ودر این  مسیر هم ورود پلاک های بومی توسط ثبت احوال با استفاده از کارت ملی و بیمه نامه خودروها راستی آزمایی میشوند واجازه تردد داده خواهد شد.

حیدری با اشاره به تاثیرات مثبت رعایت توصیه‌های پزشکی و کاهش ترددها در قطع زنجیره کرونا بیان داشت: تعطیلی مراسمات و اجتماعات مختلف و همچنین تعطیلی مراکز تفریحی از جلمه سراب دربند و دیگر مناطق دیدنی این شهرستان  در قطع زنجیره کرونا موثر بوده که این اقدامات در شهرستان صحنه انجام شده است.ش

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد