رئیس اداره محیط زیست شهرستان صحنه:

برپایی چادر در تمام مناطق گردشگری صحنه ممنوع است / محدودیت برداشت گیاهان دارویی

سرویس: اخبار کوتاهکد خبر: 310903|10:06 - 1399/01/11
نسخه چاپی
 برپایی چادر در تمام مناطق گردشگری صحنه ممنوع است / محدودیت برداشت گیاهان دارویی
پایگاه خبری امروله : رئیس اداره محیط زیست شهرستان صحنه گفت :برپایی چادر در تمام مناطق گردشگری صحنه ممنوع بوده و برداشت گیاهان دارویی نیز در این مناطق همزمان با دیگر محدودیت ها ممنوع می باشد.

وحید گودینی در گفتگو باامروله، عنوان کرد : با همکاری اهالی روستای کل گدار جهت جلوگیری از شیوع و قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا مسیر ورودی منطقه امروله یکماه زودتر بسته شد.


وی ادامه داد : طی تماس های مکرر اهالی روستاهای حاشیه منطقه امروله در مورخ ۹۹/۱/۱۰  بعد از هماهنگی های لازم با اداره منابع طبیعی شهرستان صحنه و تلاش مجدانه اهالی روستای کل گدار ورودی منطقه مسدود گردید.


گودینی خاطر نشان کرد : با توجه به گسترش ویروس کرونا در سطح استان و طی ابلاغ های مکرر ستاد مدیریت بحران ویروس کرونا، ورود و همچنین برپایی چادر در تمام مناطق گردشگری منطقه ممنوع بوده و برداشت گیاهان دارویی نیز در این مناطق همزمان با دیگر محدودیت ها ممنوع می باشد.

 

رئیس اداره محیط زیست شهرستان صحنهگفت : از عموم مردم فهیم شهرستان درخواست داریم تا پایان بحران پیش آمده در منازل مانده و در طبیعت حضور پیدا نکنند. امید است با همکاری و مساعدت تک تک همشهریان عزیز شکست این ویروس منحوس را نیز همچون دیگر افتخارات نظام جمهوری اسلامی در ویترین افتخاراتمان قرار دهیم.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد