رئیس اداره محیط زیست شهرستان صحنه:

برپایی چادر در تمام مناطق گردشگری صحنه ممنوع است / محدودیت برداشت گیاهان دارویی

سرویس: اخبار کوتاهکد خبر: 310903|10:06 - 1399/01/11
نسخه چاپی
 برپایی چادر در تمام مناطق گردشگری صحنه ممنوع است / محدودیت برداشت گیاهان دارویی
پایگاه خبری امروله : رئیس اداره محیط زیست شهرستان صحنه گفت :برپایی چادر در تمام مناطق گردشگری صحنه ممنوع بوده و برداشت گیاهان دارویی نیز در این مناطق همزمان با دیگر محدودیت ها ممنوع می باشد.

وحید گودینی در گفتگو باامروله، عنوان کرد : با همکاری اهالی روستای کل گدار جهت جلوگیری از شیوع و قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا مسیر ورودی منطقه امروله یکماه زودتر بسته شد.


وی ادامه داد : طی تماس های مکرر اهالی روستاهای حاشیه منطقه امروله در مورخ ۹۹/۱/۱۰  بعد از هماهنگی های لازم با اداره منابع طبیعی شهرستان صحنه و تلاش مجدانه اهالی روستای کل گدار ورودی منطقه مسدود گردید.


گودینی خاطر نشان کرد : با توجه به گسترش ویروس کرونا در سطح استان و طی ابلاغ های مکرر ستاد مدیریت بحران ویروس کرونا، ورود و همچنین برپایی چادر در تمام مناطق گردشگری منطقه ممنوع بوده و برداشت گیاهان دارویی نیز در این مناطق همزمان با دیگر محدودیت ها ممنوع می باشد.

 

رئیس اداره محیط زیست شهرستان صحنهگفت : از عموم مردم فهیم شهرستان درخواست داریم تا پایان بحران پیش آمده در منازل مانده و در طبیعت حضور پیدا نکنند. امید است با همکاری و مساعدت تک تک همشهریان عزیز شکست این ویروس منحوس را نیز همچون دیگر افتخارات نظام جمهوری اسلامی در ویترین افتخاراتمان قرار دهیم.