شهروندان مراقب افراد سارق به بهانه اخذ تست کرونا باشند

سرویس: اخبار استانکد خبر: 310931|09:12 - 1399/01/17
نسخه چاپی
شهروندان مراقب افراد سارق به بهانه اخذ تست کرونا باشند
معاون اجتماعی فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از مردم خواست تا مراقب مراجعه افراد سارق به درب منازل به بهانه اخذ تست بیماری کرونا باشند.

به گزارشامروله،   به نقل ازپایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمدرضاآموییاظهار داشت: ممکن است پس از شیوع بیماریکرونادر کشور و انتشار آن در استان کرمانشاه، برخی افراد سودجو و سارق به این بهانه به درب منازل مردم مراجعه و اقدام به سرقت کنند.

وی افزود: از این رو عموم مردم کرمانشاه باید کاملاً مراقب و هوشیار بوده تا در دام چنین افراد تبهکاری گرفتار نشده و فریب نخورند.

معاون اجتماعی فرمانده انتظامی استان کرمانشاه تصریح کرد: معمولاً چنین افرادی به درب منازلی مراجعه می‌کنند که خانم خانه، افراد مسن و یا کودک و نوجوانی به تنهایی در منزل حضور دارد.

این مسئول بیان داشت: این افراد پس از گشوده شدن درب منزل از این فرصت استفاده و دست به سرقت و یا سایر اعمال تبهکارانه می‌زنند.

وی تاکید کرد: مردم هوشیار باشند که فعلاً قرار نیست هیچکس از طرف مرکز بهداشت استان، شهرستان و روستا برای تشخیص بیماریکرونابه درب منازل مردم مراجعه کنند.

سرهنگآموییهمچنین از شهروندان خواست در صورت مواجهه با چنین افرادی حتماً به پلیس اطلاع دهند.

این مقام انظامی در پایان گفت: هرگونه اقدام و اطلاع رسانی در خصوص بیماریکرونااز قبل توسط دانشگاه علوم پزشکی از طریق صداوسیما و رسانه‌ها به مردم اعلام و عموم شهروندان در جریان آن قرار داده خواهند شد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد