فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) کرمانشاه مطرح کرد:

توزیع ۱۴ هزار بسته حمایتی بین نیازمندان توسط سپاه در کرمانشاه

سرویس: اخبار استانکد خبر: 310940|10:59 - 1399/01/19
نسخه چاپی
توزیع ۱۴ هزار بسته حمایتی بین نیازمندان توسط سپاه در کرمانشاه
مرصادنیوز: فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه گفت: ۱۴ هزار بسته حمایتی با پشتیبانی خیران، سپاه و بسیج تهیه و بین نیازمندان توزیع شده است.

به گزارشامروله، سردار بهمن ریحانی در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی مرصاد ،  اظهار داشت: در شرایط کنونی همه گروه‌های بسیج و نیز رده‌ها مشغول فعالیت، کار و تلاش ارزشمند برای پشتیبانی از مردم و نیز مقابله با این بیماری منحوس هستند.

وی افزود: این روزها صحنه‌های بسیار ارزشمندی را می‌بینیم که یاد و خاطره زمان دفاع مقدس را تداعی می‌کند.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه بیان داشت: جنگ ما یک جنگ بی نظیر بود و تنها مختص ارتش و سپاه نبود بلکه همه ملت پای کار آمدند و با حضور همه اقشار سرنوشت جنگ را تغییر دادند.

سردار ریحانی تصریح کرد: امروز هم شاهد آن هستیم تمام اقشار به ویژه جوانان _که مقام معظم رهبری در گام دوم انقلاب اشاره بسیار خاصی به آنها در پشتیبانی از انقلاب، دستاوردها، فعالیت‌های اجتماعی، هنری و سیاسی دارند_ پای کار هستند.

وی ادامه داد: امروز می‌بینیم این جوانان بسیجی برای تهیه تجهیزات مقابله با این بیماری پای کار آمده‌اند و ماسک، دستکش و تجهیزات پزشکی و… تولید می‌کنند و با یک تفکر و اعتقادات محکم بدون هیچ توقعات مادی کار می‌کنند که بسیار ارزشمند است.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه عنوان کرد: استان کرمانشاه وضعیتی نسبتاً بهتر در خصوص شیوع این پدیده و مشکلات خاص آن نسبت به استان‌های دیگر دارد و عمده نیروهای داوطلب، بسیجی و خودجوش به کمک مردم آمده‌اند.

سردار ریحانی افزود: بخشی از این نیروها در تیم‌های غربالگری کمک به مرکز بهداشت هستند، تیم‌های ارزشمندی که در رفع آلودگی محیط زیست و محلات و… در حال فعالیت هستند، تیم‌هایی برای ساختن تجهیزات پزشکی شب و روز فعالیت می‌کنند و تیم‌هایی هم به دنبال شناسایی افرادی هستند که در این شرایط مشکلات اقتصادی پیدا کردند و کسب و کارشان آسیب بیند.

وی ادامه داد: بالغ بر ۱۴ هزار بسته هر کدام به قیمت حدود ۳۰۰ و یا ۴۰۰ هزار تومان با پشتیبانی خیران، سپاه و بسیج تهیه و به منظور کمک محرومان توزیع شده است.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه گفت: انشاالله با این انگیزه و وحدت و همدلی کرونا را شکست می‌دهیم و خداوند هم لطف خودش را شامل حال ما خواهد کرد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد