۳۶۰ میلیون ریال برای رفع سو تغذیه کودکان نیازمند پرداخت شد

سرویس: اخبار کوتاهکد خبر: 311047|11:04 - 1399/02/01
نسخه چاپی
	۳۶۰ میلیون ریال برای رفع سو تغذیه کودکان نیازمند پرداخت شد
رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان صحنه گفت:در راستای رفع سوء تغذیه کودکان نیازمند شهرستان در سال گذشته ۳۶۰ میلیون ریال برای تامین ۱۲ نوع سبد غذایی این کودکان هزینه شده است.

به گزارشامروله، 

سید منصور رحیمی در گفتگو باامروله، عنوان کرد : در راستای رفع سو تغذیه کودکان نیازمند شهرستان در سال گذشته ۳۶۰ میلیون ریال برای تامین ۱۲ نوع سبد غذایی این کودکان هزینه شده است. 

 

او گفت: کودکان زیر پنج سالی که از نظر شاخص‌های رشد در وضعیت مناسبی نیستند توسط مراکز بهداشتی و درمانی شناسایی و به کمیته امداد معرفی می‌شوند.

 

رحیمی، سرانه هر سبد غذایی کودکان یاد شده را در ماه یک میلیون ریال دانست و بیان کرد:هر سبد غذایی شامل اقلامی از جمله حبوبات، لبنیات و تخم مرغ، برنج ماکارونی و روغن است که از طریق فروشگاه‌های طرف قرارداد به گروه‌های هدف تحویل می‌شود.

 

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان صحنه با بیان اینکه هرکودک به محض ورود به طرح رفع سو تغذیه، طی یک یا دو دوره شش ماهه تحت حمایت قرار می‌گیرد افزود: این کودکان دائم پایش رشد آن به صورت دقیق و کامل انجام و شرایط رفع سوء تغذیه آنان با تأیید مراکز بهداشتی، درمانی مربوطه محرز می‌شود.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد