فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان صحنه خبر داد

تولید 35000 ماسک توسط گروه های جهادی بسیج در شهرستان صحنه

سرویس: اخبار کوتاهکد خبر: 311075|10:28 - 1399/02/02
نسخه چاپی
تولید 35000 ماسک توسط گروه های جهادی بسیج در شهرستان صحنه
پایگاه خبری امروله : فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان صحنه از تولید 35000 ماسک بهداشتی توسط گروه های جهادی بسیج در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ دوم پاسدار مسعود کاظمی در گفتگو باامروله،  عنوان کرد : از ابتدای شیوع ویروس کرونا در شهرستان صحنه دو گروه جهادی بسیج وارد عمل شده و با راه اندازی کارگاه های خود تاکنون 35000 ماسک بهداشتی تولید کرده اند.

 

وی در ادامه با بیان اینکه دو گروه جهادی بسیج شهید رضا عباسی و شهید قاسم سلیمانی این ناحیه فعالیت مستمر دارند بیان کرد : این گروه های جهادی متشکل از نیروهای مردمی و بسیجی به صورت داوطلبانه با هدف پیشگیری از کرونا و مقابله با این ویروس روزانه بین 2500 عدد ماسک استاندارد تولید می‌کند.

 

سرهنگ دوم پاسدار مسعود کاظمی اشاره ای به ضد عفونی محلات توسط گروه های جهادی بسیج داشت و خاطر نشان کرد : بسیجیان گروههای جهادی به صورت مستمر علاوه بر ضد عفونی مراکز درمانی محلات پرتدد شهر و روستاهای این شهرستان را گند زدایی می نمایند.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان صحنه گفت : ماسک های تولید شده توسط گروه های جهادی در محلات مختلف شهر صحنه به صورت رایگان توسط بسیجیان توزیع شده است که این اقدامات جهادی ادامه دار خواهد بود.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد