فرماندار صحنه :

سد جامیشان ۳۵۰۰هکتار از اراضی منطقه تحت پوشش آبیاری بارانی و مدرن قرار می دهد

سرویس: شهرستانکد خبر: 311120|07:43 - 1399/02/07
نسخه چاپی
 سد جامیشان  ۳۵۰۰هکتار از اراضی منطقه  تحت پوشش آبیاری بارانی و مدرن قرار می دهد
پایگاه خبری امروله : فرماندار صحنه از آبگیری ۱۵۰۰هکتار از اراضی پائین دست سد جامیشان در بخش دینورخبر داد .

به گزارشامروله، جلسه ای  به منظور بررسی مشکلات بهر برداری شبکه پایاب سد جامیشان  به ریاست علیرضا حیدری  فرماندار و با حضور مهندس درویشی مدیر عامل آب منطقه ای کرمانشاه ،مهندس حسنی مدیر اراضی جهاد کشاورزی استان  ،بخشدار ،تعاونی های آب بر و تعدادی از مدیران شهرستان و دهیاران بخش دینور در سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان صحنه  برگزار شد.

 

علیرضا حیدری فرماندار ضمن  تبریک حلول ماه مبارک رمضان ، رفع مشکلات مربوط به پروژه سد جامیشان  و بهره برداری هرچه سریعتر آن را موجب عمران و آبادانی منطقه دانست و گفت : بهره برداری از این طرح بزرگ در سال جهش تولید موجب توسعه بخش کشاورزی ، حفاظت از منابع آبی زیر زمینی و  کمک به رشد اقتصادی مردم منطقه می گردد .

 


 حیدری بیان داشت  : بابهره برداری از سد جامیشان  ۳۵۰۰هکتار از اراضی منطقه  تحت پوشش آبیاری بارانی و مدرن قرار می گیرد که خوشبختانه در حال حاضر ۱۵۰۰ هکتار از این اراضی آماده است.

 


فرماندار  از دستگاه های مسئول خواست تا ۱۵ اردیبهشت ماه مشکلات انعقاد قرارداد تعاونی های آب بر با آب منطقه ای برطرف و آبگیری و بهره برداری از ۱۵۰۰ هکتار آغاز گردد.

 

 

همچنین در این جلسه  گزارشی از میزان اراضی زیر دست  سد جامیشان، تعداد چاههای کشاورزی و تعداد بهره برداران و روند اجرای پروژه آبرسانی به اراضی  در حوزه های چمچمال و دینور و شبکه احداث شده، توسط مسئولین حاضر درجلسه ارائه گردید.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد