رئیس بازرسی و نظارت اتاق اصناف کرمانشاه خبر داد

افتتاح فاز نخست پیاده‌راه پارکینگ شهرداری تا پایان اریبهشت

سرویس: اخبار استانکد خبر: 311134|10:24 - 1399/02/08
نسخه چاپی
افتتاح فاز نخست پیاده‌راه پارکینگ شهرداری تا پایان اریبهشت
مرصادنیوز: معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرمانشاه گفت: فاز نخست پیاده‌راه پارکینگ شهرداری تا پایان اریبهشت به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارشامروله، محسن ارجمندی در گفتگو باشبکه اطلاع رسانی مرصاداظهار داشت: طول مسیر پروژه پیاده راه پارکینگ شهرداری ۲۰۰ متر است که فاز نخست آن تا پایان اردیبهشت ماه به اتمام خواهد رسید.

وی اعتبار این پروژه را یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان اعلام و عنوان کرد: مابقی پروژه به طول ۵۰ متر پس از اینکه دیوار کشی و پوشاندن محوطهآبشورانتوسط شرکت آب منطقه‌ای، انجام خواهد گرفت که این قسمت مقابل درمانگاه امام رضا قرار دارد.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرمانشاه بیان داشت: اجرای این پروژه مقدمه‌ای برای پروژه پیاده راه مسیر مدرس خواهد بود که طرح مطالعاتی آن طی ۶ ماه گذشته در دست انجام بوده و تا دو ماه آینده وارد فاز اجرایی خواهد شد.

این مسئول گفت: فاز نخست پروژه پیاده راه مسیر مدرس از میدان آزادی تا چهار راه مدرس به طول یک‌هزار و ۸۰۰ متر و فاز دوم از چهار راه مدرس تا میدان انقلاب خواهد بود.

وی تصریح کرد: قرار است وسط این مسیر خط ویژه اتوبوس رفت و برگشت تعبیه و اطراف نیز به عنوان فضای پیاده راه در نظر گرفته شود که امیدواریم تا دو ماه آینده وارد فاز اجرایی شود.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرمانشاه خاطر نشان کرد: علاوه بر خط ویژه اتوبوس در این مسیر، نقاطی هم به عنوان محل به عنوان پارک سوار در نظر گرفته خواهد شد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد