رئیس بازرسی و نظارت اتاق اصناف کرمانشاه خبر داد

توزیع کالاهای اساسی ویژه ماه مبارک رمضان در ۱۰۰ واحد صنفی

سرویس: اخبار استانکد خبر: 311136|10:27 - 1399/02/08
نسخه چاپی
توزیع کالاهای اساسی ویژه ماه مبارک رمضان در ۱۰۰ واحد صنفی
مرصادنیوز: رئیس بازرسی و نظارت اتاق اصناف استان کرمانشاه گفت: ۱۰۰ واحد صنفی کالاهای اساسی ویژه ماه مبارک رمضان را توزیع می‌کنند.

به گزارشامروله، رامین پهلوانی در گفتگو باشبکه اطلاع رسانی مرصاداظهار داشت: نظارت‌های ویژه ماه مبارک رمضان از یک هفته گذشته آغاز شده بر همین مبنا واحدهای عرضه کالاهای اساسی نظیر گوشت، برنج، شکر، روغن و… به طور ویژه مورد نظارت قرار گرفته است.

وی از ورود کالاهای اساسی توسط ستاد تنظیم بازار نظیر برنج، مرغ، شکر، گوشت یخ زده و روغن خبر داد و افزود: این اقلام به منظور توزیع در اختیار ۱۰۰ واحد صنفی خواربار قرار خواهد گرفت.

رئیس بازرسی و نظارت اتاق اصناف استان کرمانشاه گفت: ۱۲۴۴ تن برنج و یک هزار و ۲۴۴ تن شکر برای توزیع میان مردم استان در نظر گرفته شده است.

این مسئول تصریح کرد: طی روزهای اخیر شاهد افزایش خودسرانه برنجپاستانیو هندی بودیم در حالی که نباید این گونه باشد زیرا این برنج‌ها با چهار هزار و۲۰۰ تومانی خریداری شده و حق افزایش قیمت آن را ندارند.

وی عنوان کرد: در این راستاگشتهایمشترک با همکاری تعزیرات حکومتی، سازمانصمتو پلیس اماکن تشکیل شده و با افراد متخلف برخورد و پرونده‌های آنها به تعزیرات حکومتی ارجاع می‌شود.

رئیس بازرسی و نظارت اتاق اصناف استان کرمانشاه ادامه داد: تاکنون ۲۵ پرونده تخلف گران فروشی برنج و شکر توسطگشتهایاتاق اصناف و بیش از ۱۵۰ پرونده توسط بازرسان سازمانصمتتشکیل شده است.

پهلوانی تعداد تیم‌های گشتی تا ۱۵ تیم اعلام وبیان کرد: مردم می‌توانند هرگونه موارد گران فروشی را از طریق سامانه ۱۲۴ و ۳۸۲۵۸۸۴۰ اطلاع رسانی کنند تا در اسرع وقت با افراد متخلف برخورد شود.