گزارش خبری

کرونا هنوز تمام نشده !! / تعداد کرونایی ها در صحنه به 39 نفر رسید

سرویس: اخبار کوتاهکد خبر: 311144|08:35 - 1399/02/09
نسخه چاپی
کرونا هنوز تمام نشده !! / تعداد کرونایی ها در صحنه به 39 نفر رسید
پایگاه خبری امروله : حفظ فاصله اجتماعی و قرنطینه شخصی دو راه موثر برای کاهش شیوع بیماری کووید-۱۹ است، اما در شهرستان صحنه خیلی‌ها به این اقدامات توجه نمی‌کنند.

به گزارشامروله، حفظ فاصله اجتماعی و قرنطینه شخصی دو راه موثر برای کاهش شیوع بیماری کووید-۱۹ است، اما در شهرستان صحنه خیلی‌ها به این اقدامات توجه نمی‌کنند که همین امر باعث افزایش مبتلایان به کرونا ویروس می شود.

 

با وجود سخت شدن مقررات در بازگشایی مکان های عمومی و مغازه ها و حفظ پروتکل های لازم شاهد حضور بی‌سابقه مردم بدون ماسک و دستکش و حتی رعایت فاصله گذاری اجتماعی در سطح شهر هستیم ، انگار کرونا فقط برای همسایه است

 

 با وجود تاکید مرتب مسئولین وزرات بهداشت ، مبنی بر تاثیر بالای کاهش تماس‌های فردی بر روند شیوع این ویروس، هنوز خیلی‌ها توجهی به این مساله نمی‌کنند و تمهیداتی که به نفع خود مردم هستند را نادیده می گیرند.

 

 

کرونا هنوز تمام نشده !!

 

علی محبی در گفتگو با امروله عنوان کرد : اگر به داخل شهرصحنه سری بزنیم به راحتی میبینیم که اکثر مردم تمام حساسیت خود را در مقابله با کرونا از دست داده اند و بدون  رعایت کردن موزاین بهداشتی در حال عبور و مرور هستند.

 

وی ادامه داد : با توجه به نهفته بودن این ویروس دامنه انتقال آن را افزایش می دهد و معلوم نیست کسی در شهر راه می رود خرید می کند و از ماسک و دستکش استفاده نمیکند ناقل است یا نه!!!

 

این شهروند صحنه ای تاکیدکرد : مسئولین در توان خودشان در حال فعالیت و مقابله با این ویروس هستند و از مردم انتظار می ورد آنان نیز رعایت کنند.

 

 

تعداد کرونایی ها در صحنه به 39 نفر رسید / 4 نفر فوتی داشته ایم

 

علی رضا حیدری در گفتگو با امروله با اشاره به ابتلای ۳۹ نفر از شهروندان صحنه ای به کرونا و فوت ۴ نفر در اثر این بیماری تا به امروز( سه شنبه) عنوان کرد : این آمار بایستی همه مسئولان و همشهریان عزیز را هر چه بیشتر به همکاری و همراهی در اجرای برنامه های ستاد کرونا و رعایت طرح فاصله گذاری هوشمند  و اصول بهداشتی مجاب نماید تا بتوانیم در مقابله با این ویروس موفق عمل نماییم.

 

وی ادامه داد : بر اساس دستورالعمل های جدید طرح فاصله گذاری هوشمند در سطح شهرستان با هدف شروع فعالیت بعضی از اصناف با رعایت پروتکل های بهداشتی اجرایی شده که در این زمینه دستگاههای متولی با نظارت مداوم با صنوفی که اصول مد نظر  به ویژه موارد بهداشتی در این طرح را رعایت نکنند برخورد خواهند کرد.

 

فرماندار صحنه در پایان خاطر نشان کرد : کماکان  وتا اطلاع ثانونی فعالیت برخی از اصناف پرخطر ممنوع ومقرر شد کما فی السابق گشت مشترک متشکل از نمایندگان دانشگاه علوم پزشکی ، اصناف و اماکن با جدیت از اصناف بازدید و صنوفی که پس از اخطار لازم ، موارد بهداشتی را رعایت نمی کنند را پلمپ نمایند .

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد