حجت‌الاسلام حسینی‌کیا:

«کمک مومنانه» نمایشی از اوج همدلی ایرانی‌ها بود

سرویس: اخبار استانکد خبر: 311298|10:21 - 1399/02/24
نسخه چاپی
«کمک مومنانه» نمایشی از اوج همدلی ایرانی‌ها بود
مرصادنیوز: عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی طرح کمک‌های مومنانه را اوج همدلی ایرانی‌ها و متاسی از سیره اهل بیت(ع) برشمرد.

به گزارشامروله، حجت‌الاسلام سید جواد حسینی کیا در گفتگو با خبرنگارشبکه اطلاع رسانی مرصاداظهار داشت: طرح کمک مومنانه که از سوی مقام معظم رهبری مطرح شده اقدامی الهی و سیره انبیاء، صلحا و بزرگان بوده که در آن به دستگیری از مستمندان و نیازمندان با حفظ عزت آنها می پردازند.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی افزود: در واقع این طرح در راستای کمک به کرامت نیازمندان و اقدامی پسندیده و انسانی است.

وی با اشاره به  اینکه طرح کمک مومنانه سیره امیرالمومنین(ع) و پیامبر اکرم(ص) بوده است، گفت: این اقدام به تأسی از سیره اهل بیت(ع ) بوده و کاری بسیار پسندیده است.

حجت الاسلام حسینی کیا تصریح کرد: در این شرایط شیوع بیماری کرونا که بسیاری از افراد نیازمند کمک هستند، مردم با شرکت در طرح مومنانه به همنوعان خود کمک شایسته ای کردند تا آنها از این شرایط رهایی یابند.

نماینده مردم سنقروکلیایی در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: باید قدردان این کمک‌های مومنانه مردم و نیز گروه‌های جهادی که مجاهدانه پای کار آمده اند، باشیم.

وی گفت: این کمکها نشان می‌دهد که مردم در سختی ها پای کار هستند و کمک به هم نوعان خود و دستگیری از نیازمندان را فراموش نمی‌کنند.

حجت الاسلام حسینی کیا خاطرنشان کرد: دولت نیز رسالت دارد در این طرح شرکت کند تا اگر در جایی ظرفیت کمی وجود دارد آن را جبران کند و مردم در رفاه و آسایش کامل باشند.