گزارش خبری

رزمایش تذکر لسانی ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان صحنه برگزار شد

سرویس: اخبار کوتاهکد خبر: 311316|07:47 - 1399/02/27
نسخه چاپی
رزمایش تذکر لسانی ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان صحنه برگزار شد
پایگاه خبری امروله : رزمایش تذکر لسانی ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان صحنه با حضور جمعی از مسئولین شهرستان برگزار شد.

به گزارشامروله،  رزمایش تذکر لسانی ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان صحنه با حضور جمعی از مسئولین شهرستان برگزار شد.

 

 

 

سرهنگ کاظمی فرمانده سپاه صحنه  در این رزمایش عنوان کرد: هر ساله سپاه در ماه مبارک رمضان رزمایش امر به معروف و نهی از منکر با عنوان تذکر لسانی اجرا می نماید.

 

وی در ادامه اشاره ای به اهمیت این فریضه الهی داشت و تصریح کرد : این مانور با رعایت تمام موازین بهداشتی در سطح شهر انجام خواهد شد.

 

سرهنگ کاظمی خاطر نشان کرد: فرهنگ سازی امربه معروف ونهی ازمنکر درسطح جامعه وظیفه همگانی است.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان صحنه گفت:  هدف از این رزمایش، همگانی نمودن این فریضه و هشدار به هنجار شکنان در جامعه است.

 

 

حجت الاسلام و المسلمین مسلم کماسی  عنوان کرد: امر به معروف و نهی از منکر از جمله واحباتی است که باید آن را مثل نماز،  حج و ... انجام داد.

 

وی ادامه داد: اگر این فریضه مهم در جامعه ترک شود آن جامعه با بلائی عظیم رو به خواهد شد بنابرین نباید بگذاریم منکرات در جامعه عادی شود.

 

حجت الاسلام و المسلمین کماسی خاطر نشان کرد: امر به معروف و نهی از منکر ضامن سلامتی افراد یک جامعه است که همه باید تلاش کنیم تا آن را بیش از پیش احیا کنیم.

 

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان صحنه اشاره ای به اهمیت این فریضه مهم داشت و گفت : امر به معروف و نهی از منکر انقدر در پیشگاه بزرگان دین مهم است که امام حسین علیه السلام برای انجام آن از جان و عزیزان خود گذشت.

 

وی اشاره ای به حرمت شکنی ماه مبارک رمضان توسط روزه خوران داشت و تشریح کرد: اگر کسی متوجه شد واجبی در جامعه ترک شده یا گناهی در حال شکل گیری است و بی تفاوت از کنار آن رد شد آن فرد در انجام آن گناه شریک است.