طی مراسمی

مراسم تودیع و معارفه رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان صحنه برگزار شد

سرویس: شهرستانکد خبر: 311356|08:02 - 1399/02/30
نسخه چاپی
مراسم تودیع و معارفه رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان صحنه برگزار شد
پایگاه خبری امروله : مراسم تودیع و معارفه رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان صحنه با حضور مدیر کل بنیاد مسکن استان کرمانشاه در دفتر فرماندار برگزار شد.

به گزارشامروله، مراسم تودیع و معارفه رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان صحنه  با حضور مدیر کل بنیاد مسکن استان کرمانشاه در دفتر فرماندار برگزار شد.

 

علیرضاحیدری فرماندار شهرستان صحنه  در این مراسم بنیاد مسکن انقلاب اسلامی را یکی از نهاد های انقلابی معرفی کرد که به دنبال توسعه و آبادانی روستاهای شهرستان است.

 

فرماندار صحنه  یادآور شد: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در سال ها گذشته طرح های عمرانی مناسبی را در مناطق محروم شهرستان عملی کرده است که افزایش سطح نسبی رفاه و بهداشت در محیط روستاها با تهیه واجرای طرح هادی از جمله مهترین این فعالیت ها است.

 

وی ضمن تقدیر از زحمات و تلاش های مدیریت سابق بنیاد مسکن شهرستان افزود: تعامل با سایر دستگاه های اجرایی و همکاری در اجرای برنامه ها و طرح های شهرستانی از جمله مهترین ویژگی های مدیران دستگاه های اجرایی در شهرستان صحنه است.

 

در پایان این مراسم از زحمات اکبری مدیر سابق بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان صحنه  تقدیر و حسنوند  به عنوان مدیر جدید شهرستان صحنه  معرفی شد.