شناسنامه فرهنگی اجتماعی کنگاور تدوین می شود

سرویس: اخبار استانکد خبر: 311370|11:01 - 1399/02/30
نسخه چاپی
شناسنامه فرهنگی اجتماعی کنگاور تدوین می شود
پایگاه خبری امروله : فرماندار شهرستان کنگاور گفت : شناسنامه اطلاعات فرهنگی، هنری و اجتماعی شهرستان کنگاور برای جمع آوری اطلاعات و تدوین چشم انداز این حوزه تدوین می شود.

خیر الله خزایی در گفتگو با امروله، عنوان کرد : شناسنامه اطلاعات فرهنگی، هنری و اجتماعی شهرستان کنگاور برای جمع آوری اطلاعات و تدوین چشم انداز این حوزه تدوین می شود.

 

وی ادامه داد : در این شناسنامه ظرفیت های فرهنگی، هنری و اجتماعی شامل نیروهای فعال، امکانات و زیرساخت ها و همچنین نیازهای عرصه فرهنگ و هنر شهرستان جمع آوری و منتشر می شود که فرصت برنامه ریزی برای توسعه این اقدامات ایجاد خواهد شد.

 

خزایی خاطر نشان کرد : یکی از ضرورت های برنامه ریزی، داشتن اطلاعات کافی از ظرفیت ها و امکانات موجود است تا بر اساس آن، بتوان با بهره گیری مناسب از این استعدادها زمینه های توسعه را فراهم کرد.

 

فرماندار کنگاور گفت : برای پیشگیری از آسیب ها و ناهنجاری های فرهنگی - اجتماعی، باید با برنامه های فرهنگی اجتماعی مناسب اقدام کنیم.

 

وی در پایان یادآور شد : بدون اطلاعات قادر به برنامه ریزی و انجام اقدام موثر در هیچ حوزه ای نخواهیم بود و فعالیت ها به صورت سلیقه ای و بدون آینده نگری انجام می شود.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد