رئیس اداره کار و امور اجتماعی شهرستان صحنه :

کارفرمایان برای دریافت تسهیلات 16 میلیون تومانی ویژه کرونایی اقدام نمایند

سرویس: شهرستانکد خبر: 311382|13:49 - 1399/02/31
نسخه چاپی
کارفرمایان برای دریافت تسهیلات 16 میلیون تومانی ویژه کرونایی اقدام نمایند
پایگاه خبری امروله : رئیس اداره کار و امور اجتماعی شهرستان صحنه گفت : واحدهای اقتصادی که در شرایط کرونا نیروهای خود را حفظ نموده می توانند جهت اخذ تسهیلات ویژه کرونا در سامانه کارا ثبت نام نمایند.

تیمور بابایی در گفتگو با امروله،  عنوان کرد : واحدهای اقتصادی که در شرایط کرونا نیروهای خود را حفظ نموده می توانند جهت اخذ تسهیلات ویژه کرونا در سامانه کارا ثبت نام نمایند.

 

وی ادامه داد : تسهیلات حمایتی به واحدها و کارگاههایی اختصاص می‌یابد که نیروهای کار در آنها شاغل و بیمه باشند در واقع مبنای پرداخت، شاغل بودن نیروی کار و تعدیل نشدن فرد و داشتن بیمه پردازی تا قبل از شیوع کرونا است و میزان پرداخت تسهیلات نیز به این شکل است که برای واحدهایی که به اجبار تعطیل شده اند مبلغ ۱۶ میلیون تومان وام و برای واحدهای کسب و کاری که فعال بوده و تعطیل نشده اند به ازای هر فرد شاغل ۱۲ میلیون تومان تسهیلات پرداخت می شود.

 

 

بابایی خاطر نشان کرد : شرط پرداخت تسهیلات حمایتی به بنگاههای آسیب دیده از کرونا، حفظ اشتغال موجود است و واحدهایی که کد بیمه و پروانه کسب داشته باشند مشکلی در دریافت تسهیلات نخواهند داشت ولی آن دسته واحدهایی که فاقد بیمه هستند، روند پرداخت تسهیلات به آنها ظرف دو ماه آینده عملیاتی می شود .

 

 

رئیس اداره کار و امور اجتماعی شهرستان صحنه گفت :  از کارفرمایان واجد شرایط خواست جهت بهره مندی از این تسهیلات و ثبت نام به آدرس اینترنتیkara.mcls.gov.irمراجعه کنند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد