روحانی در جلسه ستاد مقابله با کرونا:

تغییر در مصوبه نحوه بازگشایی اماکن مقدس/فعالیت ادارات عادی می‌شود

سرویس: ایران و جهانکد خبر: 311389|10:52 - 1399/03/03
نسخه چاپی
تغییر در مصوبه نحوه بازگشایی اماکن مقدس/فعالیت ادارات عادی می‌شود
رئیس‌جمهور گفت: در جلسه امروز مصوبه قبلی تغییر کرد و قرار شد یک ساعت قبل از طلوع آفتاب صحن‌ حرم‌ها باز شوند و قبل از غروب آفتاب هم حرم‌ها بسته شوند.

به گزارشامروله،  حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور صبح امروز (شنبه) در جلسه ستاد مقابله با کرونا با اشاره به سالروز سوم خرداد فتح خرمشهر، اظهار کرد: سوم خرداد پایان یک توطئه عظیم جهانی، بین‌المللی و منطقه‌ای علیه ملت ایران بود.

روحانی افزود: ملت ما در سوم خرداد ۱۳۶۱ نشان داد اگر تمام کشورهای مخالف ما در منطقه و جهان پشت به پشت هم بدهند و مدرن‌ترین سلاح‌ها را در اختیار دشمنان ما بگذارند اراده ملت ما بر همه آنها غالب و پیروز خواهد بود. این روز تاریخی برای ما باقی خواهد ماند.

وی در ادامه گفت: امروز برخی دنبال هراس‌افکنی هستند و می‌خواهند فضای روانی جامعه را ناامن کنند و بگویند وضعیت غیر قابل بازگشت است.

رئیس‌جمهور با بیان اینکه از فردای عید فطر با رعایت دستورالعمل ها اماکن متبرکه بازگشایی می شوند، گفت: مصوبه قبلی ما این بود که حرم‌ها سه ساعت صبح و سه ساعت عصر باز باشند ولی تولیت‌های آستان های قدس درباره اجرای این مصوبه مشکل داشتند.

وی افزود: در جلسه امروز مصوبه قبلی تغییر کرد و قرار شد یک ساعت قبل از طلوع آفتاب صحن‌ها باز شوند و قبل از غروب آفتاب هم حرم ها بسته شود.

رئیس‌جمهور ادامه داد: موزه و اماکن تاریخی بعد از عید فطر بازگشایی می شوند. نسبت به بازگشایی کل مساجد کشور و پایان محدودیت فعالیت پاساژها نیز جلسه بعد تصمیم گیری می‌کنیم.

روحانی با اشاره به فعالیت ادارات گفت: از هفته آینده یعنی از 10 خرداد کلیه کارمندان ادارات در محل خدمت حضور خواهند یافت و محدودیت حضور برداشته می‌شود. ساعت کاری ادارات نیز تا اطلاع ثانوی از 7:30 تا 14:30 بعد از ظهر خواهد بود.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد