حجت الاسلام حسینی کیا:

تحریم پلیس حمایت از مجرمان بین المللی است

سرویس: اخبار استانکد خبر: 311403|10:48 - 1399/03/06
نسخه چاپی
تحریم پلیس حمایت از مجرمان بین المللی است
مرصادنیوز: عضو مجمع نمایندگان استان کرمانشاه تحریم پلیس را حمایت از مجرمان بین‌المللی دانست و گفت: این تحریم ها نشان از اقتدار بالای نیروی انتظامی است.

به گزارشامروله، حجت‌الاسلام سیدجواد حسینی کیا در گفتگو با خبرنگارشبکه اطلاع رسانی مرصاد  با انتقاد از تحریم نیروی انتظامی ایران از سوی آمریکا اظهار داشت: تمام دنیا برای پلیس احترام قائلند، زیرا پلیس امنیت شهروندان را تامین می‌کند، اما با این وجود آمریکا، پلیس ایران را تحریم کرده است.

وی افزود: پشت پرده این تحریم آن است که راه ترانزیت مواد مخدر هموار شود، در واقع اگر پلیس تحریم باشد نمی تواند تجهیزات بخرد، تبادل مالی داشته باشد و نمی‌تواند با دیگر کشورها ارتباطات اینترپل را پیگیری کند.

عضو مجمع نمایندگان استان کرمانشاه تصریح کرد: تحریم پلیس نوعی حمایت از مجرمان بین المللی است و آمریکا می‌خواهد به شهروندان ایرانی بگوید که پلیسی که امنیت شما را تامین می کند را تحریم می‌کنیم تا در جامعه جانیان و قاتلان هر گونه که بخواهند رفتار کنند و این نوع حمایت از جانیان و قاتلان است.

حجت الاسلام حسینی کیا عنوان کرد: این موضوع حاکی از خصومت و کینه آمریکا با نیروهای جان بر کف نیروی انتظامی است که شهدای زیادی را در راه تامین امنیت مردم و مبارزه با مواد مخدر تقدیم کرده است.

وی افزود: آمریکا دنبال آن است که پلیس مقتدر و جان بر کف را صحنه امنیت مردم حذف کند و عملا به دنبال  براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران است که یک روز سپاه، یک روز ارتش، یک روز نیروهای مسلح و یک روز نیروی انتظامی را تحریم می‌کند.

حجت الاسلام حسینی کیا گفت: این تحریم ها نشان از آن است که اقتدار نیروی انتظامی در حد بسیار بالایی است و البته آنها را مقاوم تر می کند و بهتر پی خواهند برد که راه آنها درست تر است.

وی افزود: در واقع این تحریم مهر تاییدی بر مسیر نیروی انتظامی است و نشان می‌دهد که دشمنان از عملکرد نیروی انتظامی عصبانی هستند.

 حجت الاسلام حسینی کیا تصریح کرد: تحریم نیروی انتظامی در راستای ناامنی جامعه و میدان دادن به افراد شرور است و حاوی این پیام است که برای حقوق شهروندی مردم ارزش قائل نیستند در حالی که پلیس مقتدر است و پایبند به احکام دین و انقلاب است.

وی افزود: مردم از این نیروهای جان بر کف حمایت می کنند تا از این تحریم ها عبور کند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد