منتخب مردم کنگاور صحنه، هرسین در مجلس

وظیفه نماینده قانون‌گذاری و نظارت بر اجرای قانون است

سرویس: شهرستانکد خبر: 311413|07:44 - 1399/03/07
نسخه چاپی
وظیفه نماینده قانون‌گذاری و نظارت بر اجرای قانون است
پایگاه خبری امروله : منتخب مردم کنگاور صحنه، هرسین، بیستون و دینور در مجلس عنوان کرد: اقتدار کرمانشاه و رفع موانع موجود با همدلی مجمع نمایندگان عملی می‌شود.

به گزارشامروله،علی رضایی منتخب حوزه  انتخابیه کنگاور صحنه، هرسین، بیستون و دینور ضمن قدردانی و سپاسگزاری از مردم حوزه انتخابیه‌اش به واسطه رای اعتماد به وی، در جمع مردم شهرستان صحنه، اظهار کرد: در برابر قرآن مجید به خدای قادر متعال سوگند یاد می‏‌کنم که ودیعه‏‌ای را که مردم به من سپرده‌اند به عنوان امینی عادل پاسداری کنم.

 

وی ادامه داد: در هر جای این سرزمین پهناور باشم در خدمت مردم عزیز خواهم بود و در زمینه رفع مشکلات و دردهای مردم تا جایی که توان داشته باشم کوتاهی نخواهم کرد، زیرا درد یک مسئول پس از آگاهی از مشکلات مردم مثل آنها و مانند گذشته نخواهد بود، بلکه این وقوف به مشکلات و دردهای مردم ، دردی افزون و فراتر بر دوش فرد قرار می دهد و آن درد ، اصل آگاهی از مشکلات و دردهای آحاد مردم است.

 

منتخب مردم کنگاور صحنه، هرسین، بیستون و دینور در مجلس شورای اسلامی افزود: آرمان‌هایی را مد نظر دارم که برای تحقق آن باید تلاش کرد، ایام انتخابات به صورت کاملاً شفاف با مردم صحبت و اتمام حجت کردم و هیچ گاه وعده ای ندادم که نتوانم به آن عمل کنم.

 

وی تصریح کرد: وظیفه نماینده قانون‌گذاری و نظارت بر اجرای قانون است که باید تلاش کنیم با تقویت این بخش ها کمک حال  حوزه انتخابیه  باشیم.

 

 رضایی در ادامه حضور مردم در صحنه‌های مختلف را اولویت اصلی دانست و گفت: مسؤلان باید پاسخگوی مردم باشند. در کارها و اقداماتی که انجام خواهم داد، رضایت خداوند متعال و رضایت مردم را در نظر دارم ، به شرافتم سوگند که در برابر هر مسئولی که حق مردم را پایمال کند، با تمام وجود خواهم ایستاد.

 

وی اضافه کرد: از  جوانان و افراد صاحب نظر تقاضا دارم، اگر ایده و نظری در خصوص بهبود روند کارها، طرح ها و برنامه های منطقه، استان و کشور دارند به ما انتقال دهند تا پیگیری کرده و به نتیجه برسانیم.

 

رضایی  به حفظ وحدت، هم اندیشی و همقدمی مجمع نمایندگان استان تأکید کرد و افزود: بازگشت اقتدار کرمانشاه و رفع موانع موجود زمانی عملی خواهد شد که صدایی واحد از مجمع نمایندگان استان خارج شود.

 

در پایان جلسه جمعی از آموزشیاران نهضت سوادآموزی شهرستان صحنه مطالبات و خواسته‌های خود را با وی مطرح کردند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد