به همت خیرین مدرسه ساز :

کلنگ دو مدرسه روستای عزیز آباد و کل گدار در شهرستان صحنه زده شد

سرویس: شهرستانکد خبر: 311414|08:49 - 1399/03/07
نسخه چاپی
کلنگ دو مدرسه روستای عزیز آباد و کل گدار در شهرستان صحنه زده شد
پایگاه خبری امروله : مدیریت اداره آموزش و پرورش شهرستان صحنه گفت : به همت خیرین مدرسه ساز ، کلنگ دو مدرسه روستای عزیز آباد و کل گدار در شهرستان صحنه زده شد.

ایرج کریمخانی در گفتگو با امروله، عنوان کرد :با حضور رئیس  مجمع خیرین مدرسه ساز استان و شهرستان  ، اهالی روستا،جمعی از اولیاو  دانش آموزان آیین کلنگ زنی و احداث مدارس   دوکلاسه روستای عزیز آباد و یک کلاسه روستای  کل گدار به همت خیرین مدرسه سازبرگزارشد.

 

وی ادامه داد : مدارس 2کلاسه روستای  عزیز آباد و یک کلاسه کل گدار بازیر بنای 90و 70متری  توسط خیرین  مدرسه سا،زسرکار خانم  وجیهه قیمت چی وحاج بهروز ابراهیمی  احداث خواهد شد.

 

کریمخانی با بیان اینکه مدرسه سازی صدقه جاریه و ذخیره آخرت است تصریح کرد : ساخت مدرسه و مراکز آموزشی کار آسانی نیست و همین موضوع سبب شده تا مشارکت در این راه حرف اول را بزند. در نتیجه خیرین مدرسه ساز معمولا با پیوستن به خیریه‌ها و بنیادهای مدرسه سازی کار ساخت فضاهای آموزشی و یا یاری رساندن به دانش آموزان محروم را به انجام می‌رسانند.

 

مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان صحنه گفت : مدرسه‌سازی را می‌توان یک تجارت معنوی بسیار پربرکت دانست. تجارتی که می‌تواند زندگی صدها کودک را درسال‌های طولانی بهبود بخشد و در نهایت منجر به ساخت میهنی باصلابت‌تر و قدرتمندتر شود.