گزارش

نشست ستاد گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس صحنه برگزار شد

سرویس: شهرستانکد خبر: 311415|09:24 - 1399/03/07
نسخه چاپی
نشست ستاد گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس صحنه برگزار شد
پایگاه خبری امروله : نشست ستاد گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس با حضور جمعی از مسولین شهرستان در محل فرمانداری صحنه برگزار شد.

به گزارشامروله،  نشست ستاد گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس با حضور جمعی از مسولین شهرستان در محل فرمانداری صحنه برگزار شد.

 

علیرضا حیدری در نخستین نشست ستاد گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس این شهرستان گفت: برای برگزاری بهتر برنامه های مختلف ملی و مذهبی در سطح شهرستان می طلبد که بین همه دستگاه های اجرایی هماهنگی و همکاری وجود داشته باشد.

 

وی با بیان اینکه برای همه مناسبت ها جلسه هماهنگی در سطح شهرستان برگزار می شود و متناسب با آن برنامه ریزی می شود، افزود:  بر اساس تدابیری که در سطح کلان اندیشیده شده امسال برنامه های گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس از سوم خرداد سالروز آزادی خرمشهر شروع و تا پابان سال ادامه خواهد داشت.


فرماندار شهرستان صحنه تشریح کرد:  ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس در سراسر کشور به صورت متمرکز و در استان به ریاست استاندار و در شهرستان ها به ریاست فرماندار و دبیری فرمانده سپاه شهرستان تشکیل می شود.

 

سرهنگ دوم پاسدار مسعود کاظمی  نیز در این جلسه گفت: همه دستگاه های اجرایی باید برای اجرای بهتر مناسبت های ملی و مذهبی در سطح شهرستان با این ستاد همکاری داشته باشند.


وی  افزود: هدف از تشکیل این ستاد برنامه ریزی برای مناسبت های مختلف در طول سال و هچنین ساماندهی و جلوگیری از موازی کاری برنامه های ادارات مختلف است.


فرمانده ناحیه مقاومت سپاه شهرستان صحنه در پایان گفت : همه جلسات و برنامه ها برای مناسبت های مختلف باید توسط کمیته های این ستاد اجرا شود.