یک کارشناس مسائل بین‌الملل:

آمریکا با تحریم ناجا امنیت ایران را نشانه رفته است

سرویس: اخبار استانکد خبر: 311426|11:47 - 1399/03/08
نسخه چاپی
آمریکا با تحریم ناجا امنیت ایران را نشانه رفته است
مرصادنیوز: یک کارشناس مسائل بین‌الملل گفت: آمریکا با تحریم نیروی انتظامی، امنیت ایران را نشانه رفته است.

به گزارشامروله، حنیف غفاری در گفتگو با خبرنگارشبکه اطلاع رسانی مرصاد اظهار داشت: تحریم نیروی انتظامی و فرماندهان آن به عنوان نهاد رسمی تامین کننده امنیت در کشور نشان دهنده این است ایالات متحده آمریکا مقوله امنیت و اقتدار کشور را هدف قرار داده است مخصوصاً که در سال‌های اخیر شاهد اعمال تحریم‌های یکجانبه و ظالمانه علیه کشور هستیم.

وی با بیان اینکه مقامات آمریکایی سعی می‌کنند استراتژی فشار حداکثری علیه کشور ایران را به نقطه اوج برسانند، افزود: تصریح کرد: بدیهی است که چرا آمریکا از نیروی انتظامی عصبانی است زیرا نیروی انتظامی شهدای زیادی را در مسیر تامین امنیت کشور تقدیم انقلاب کرده و اجازه نداده خلاف خواسته و میل ایالات متحده آمریکا، غرب و رژیم صهیونیستی و عمال و مهره‌های آنها خللی در مسیر امنیت ایجاد کنند.

این کارشناس مسائل بین‌الملل گفت: در بحث ترانسفر مواد مخدر نیز شاهد هستیم نیروی انتظامی شهدای زیادی را تقدیم کشور کرده و در این مسیر در مقابل افرادی که می‌خواهند جوانان را به اعتیاد و نابودی بکشانند چه مقاومتی از خود نشان داده است.

غفاری عنوان کرد: در چنین شرایطی آمریکا، غرب و رژیم صهیونیستی از نیروی انتظامی عصبانی هستند و سعی می‌کنند این نهاد مردمی را تضعیف و مورد تحریم قرار دهند.

وی بیان کرد: این اقدامات و تحریم نیروی انتظامی و فرماندهان آن هیچ تاثیری بر فعالیت مجموعه مذکور به وجود نمی آورد بلکه نیروی انتظامی مقتدرانه تر از هر زمان دیگری به وظایف خود که تأمین امنیت کشور، شهروندان، مرزها و مواجهه با دسیسه های دشمنان عمل خواهد کرد.