واکنش کاربران توییتر به مرگ پیرزن کپرنشین کرمانشاهی چه بود؟

سرویس: اخبار استانکد خبر: 311445|11:11 - 1399/03/10
نسخه چاپی
واکنش کاربران توییتر به مرگ پیرزن کپرنشین کرمانشاهی چه بود؟
مرصادنیوز: کاربران توییتر با راه‌اندازی هشتگ‌‌های #عدالت و #معیشت‌ـ‌طبقه‌ـ‌ضعیف به تخریب خانه پیرزن کرمانشاهی و مرگ او واکنش نشان دادند.

به گزارشامروله، مرگ پیرزن کپرنشین کرمانشاهی هنوز هم در فضای مجازی و رسانه‌های مختلف مورد بحث و گمانه‌زنی است و سیل انتقادات بسیاری را روانه مدیریت شهری کرده است.

کاربران توییتر هم با راه‌اندازی هشتگ‌‌های #آسیه‌ـپناهی، #عدالت و #معیشت‌ـ‌طبقه‌ـ‌ضعیف به مرگ این پیرزن کپرنشین و حواشی پیش آمده در جریان تخریب خانه وی واکنش نشان دادند.

محمد رشیدی تنها نماینده کرمانشاهی مجلس بود که به این موضوع واکنش نشان داد و با تاکید بر بررسی همه‌جانبه مرگ این پیرزن خواستار برخورد جدی با عوامل دخیل در این فاجعه شد.

درخواست رسیدگی فوری و ورود جدی دادستان کرمانشاه به این موضوع و برخورد بدون اغماض با عاملان این ماجرای تاسف بار دیگر مطالبه کاربران توییتر بود.

تقبیح نگاه لیبرالی به معیشت طبقه ضعیف، یادآوری اصل ۳۱ قانون اساسی  و کوتاهی دولت در اجرای وظیفه دولت در احقاق حق مسکن متناسب با نیاز ضعفا و... از دیگر موضوعات مطرح شده در بین انتقادات کاربران فضای مجازی است.

پیگیری نحوه برخورد با حاشیه‌نشینان از وزیر کشور موضوع دیگری بود که یکی از نمایندگان مجلس یازدهم بر آن تاکید داشت.

مقایسه تخریب ویلای غیرمجاز دختر وزیر با کوخ پیرزن کپرنشین هم از دیگر گلایه‌های کاربران در مورد برخورد دوگانه با تخلفات بود.

 

تصاویر

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد