ورود وزارت اطلاعات به موضوع دلالی در فوتبال

سرویس: ایران و جهانکد خبر: 311459|14:18 - 1399/03/11
نسخه چاپی
ورود وزارت اطلاعات به موضوع دلالی در فوتبال
مدیرکل حراست وزارت ورزش گفت: این وزارتخانه حتما برای دلالانی که به صورت غیرقانونی در فوتبال کار می‌کنند برنامه دارد و از ظرفیت وزارت اطلاعات هم استفاده می‌کنیم.

به گزارشامروله، و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، جعفر سمیعی مدیرکلحراستوزارت ورزشدر خصوصتاییدصلاحیتکاندیداهای مجامع فدراسیون‌های ورزشی گفت: معاونت ورزش قهرمانی و حرفه‌ای توسط دفتر امور مشترک فدراسیون‌های ورزشی،اسامیرا بهحراستاعلام می‌کند و کار استعلام را انجام می‌دهیم که این کار زمان‌بندی مشخصی دارد.

وی همچنین در مورد اعتراض برخی از نامزدها مبنی بر رد شدنصلاحیتآنها درمجمعانتخابات فوتبال، افزود: این نظر شخصی دوستان است. در فدراسیون فوتبال یک هیات سهنفرهبهصورتشکلیصلاحیتآنان را بررسی می‌کند و ورود بهصلاحیتمدیریتی، امنیتی و حراستی ندارد واسامیرا به دبیر فدراسیون اعلام و بعد از آن به مرکزحراستوزارتخانه اعلام می‌شود.

مدیرکلحراستوزارت ورزش و جواناندر خصوصدلالی در فوتبال خاطرنشان کرد: وزارت به طور حتم برای دلالانی که بهصورتغیرقانونی در فوتبال کار می‌کنند، برنامه دارد و پرونده‌ایتشکیل شدهو ازظرفیتوزارت اطلاعات هم استفاده می‌کنیم.به لحاظقانونی نمی‌توانیماسمکسی را بیاوریم و پرونده در حال تکمیل شدن است.

وی دربارهجرایمدر فضای سایبری گفت: متاسفانه بی‌اخلاقی در ورزشزیاددیده می‌شود و تنهاشاملرشته فوتبال نیست و اشخاص خود باید پیگیر این قضایا باشند. امیدواریم این موضوعات در ورزش کمتر شود.

سمیعی درباره ویدئویمنتشر شدهاز فدراسیون شنا در سایت فدراسیون جهانی، گفت: این ویدئو حذف شد. این فیلم با یکناهماهنگیمنتشر شد وقرارنبود کار شود.