فرماندار سنقروکلیایی:

نقش بازاریان و اصناف در مدیریت بیماری کرونا پراهمیت است

سرویس: اخبار استانکد خبر: 311479|10:17 - 1399/03/13
نسخه چاپی
نقش بازاریان و اصناف در مدیریت بیماری کرونا پراهمیت است
فرماندار سنقروکلیایی گفت : دستگاه های مجری و نظارتی به عنوان متولیان امر در الزام به رعایت پروتکل های بهداشتی نسبت به مردم در اولویت هستند و باید نسبت به رعایت فاصله گذاری اجتماعی اهتمام ویژه ای داشته باشند.

به گزارشامروله، به منظو بررسی اقدامات مقابله ای با بیماری کرونا در حوزه اصناف و بازاریان شهرستان، جلسه تنظیم بازار به ریاست فرماندار سنقروکلیایی و با حضور معاون عمرانی فرماندار وبرخی از مسئولین ذیربط در فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

 

فرماندار سنقروکلیایی در این جلسه با ابراز نگرانی از وضعیت شیوع بیماری کرونا در استان اظهار داشت : در چند روز اخیر متاسفانه تعداد مبتلایان به صورت چشم گیری در سراسر استان افزایش پیدا کرده است.

 

غلامرضا مرتضوی در ادامه  نقش بازاریان و اصناف را در مدیریت بیماری کرونا پراهمیت دانست و ارائه آموزش های لازم در این زمینه را به بازاریان مورد تاکید قرار داد.

 

وی افزود: دستگاه های مجری و نظارتی به عنوان متولیان امر در الزام به رعایت پروتکل های بهداشتی نسبت به مردم  در اولویت هستند و باید نسبت به رعایت فاصله گذاری اجتماعی اهتمام ویژه ای داشته باشند.

 

الزام به اجرای پروتکل های بهداشتی در میان اصناف وبازاریان، ضدعفونی مغازه ها، تاکید بر ارائه آموزش های لازم در این خصوص در میان بازاریان و همچنین نظارت بیشتر بر بازار از مصوبات و اهم مباحث این جلسه بود.