مراسم تجلیل از مدافعان سلامت کنگاور انجام شد + تصویر

سرویس: اخبار کوتاهکد خبر: 311609|08:52 - 1399/03/26
نسخه چاپی
مراسم تجلیل از مدافعان سلامت کنگاور انجام شد + تصویر
پایگاه خبری امروله : مراسم تجلیل از مدافعان سلامت شهرستان کنگاور علیه ویروس کرونا با حضور جمعی از مسئولین این شهرستان انجام شد.

به گزارشامروله،  مراسم تجلیل از مدافعان سلامت شهرستان کنگاور علیه ویروس کرونا با حضور جمعی از مسئولین این شهرستان انجام شد.

 

فرماندارکنگاور در این مراسم بااشاره به اقدامات انجام شده برای کنترل شیوع کرونا گفت :دراولین روزهای اعلام رسمی ورود ویروس کرونا به کشور، جلسات مقابله تشکیل واقدامات بازدارنده آغاز شد

 

خزایی گفت: کنگاور از اولین شهرستانهایی بود که از بیستم اسفندماه، فعالیت کلیه مشاغل آزاد وکسب و کارها راممنوع کرد و ورود و خروج به شهر راتحت کنترل قرار داد

 

وی با اشاره به از خود گذشتگی مدافعان سلامت درخط مقدم مبارزه با بیماری،  اقدامات شبکه بهداشت و درمان شهرستان برای شناسایی شهروندان مبتلا شده به کرونا رامثبت ارزیابی کرد وگفت:
غربالگری گسترده با بهره گیری ازتست های اولیه سی تی اسکن و ارسال نمونه افرادمشکوک به آزمایشگاههای مجاز استان، اقدام خوبی بود که در قدم اول انجام شد.

 

فرماندار کنگاور گسترش نمونه گیری ها از افراد بستری به مراجعین سرپایی را نیز از جمله اقدامات مهم برشمرد و گفت :
برخلاف پیش بینی های اولیه، شیوع این بیماری باشروع فصل گرما کاهش نیافته و لازم است که شهروندان اقدامات خودمراقبتی به ویژه استفاده از ماسک در اماکن عمومی را جدی بگیرند.