کاهش ۳۸ درصدی تلفات در جاده‌های کرمانشاه

سرویس: اخبار استانکد خبر: 311631|14:09 - 1399/03/29
نسخه چاپی
 کاهش ۳۸ درصدی تلفات در جاده‌های کرمانشاه
رئیس پلیس راه استان کرمانشاه از کاهش ۳۸ درصدی تلفات در جاده‌های استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد.

به گزارشامروله، 

سرهنگ محمد حیدری در گفتگو با شبکه اطلاع رسانی مرصاداظهار داشت: با در نظر گرفتن بحث شیوع بیماری در استان، حجم مسافرت‌ها نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۵ درصد کاهش داشته است.

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه بیان داشت: بر اساس تصمیماتی که ستاد مبارزه با کرونا در کرمانشاه صورت گرفته، تردد خودروهای غیر بومی به سمت اورامانات ممنوع شده است.

سرهنگ حیدری عنوان کرد: با توجه به اینکه کادر درمان درگیر بیماران مبتلا به کرونا هستند، مردم در خصوص رعایت قوانین بیش از گذشته باید مد نظر داشته باشند، تا با کاهش تعداد مصدومان در واقع بتوانیم کمکی به کادر درمان داشته باشیم.

وی گفت: از ابتدای سال تاکنون با توجه به همه تلاش‌های امدادی و خدماتی در سطح استان و مشارکت و همراهی خود مردم در بحث تلفات ۳۸ درصد نسبت به مدت مشابه کاهش داشته‌ایم.

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه خاطر نشان کرد: محورهای پر تصادف ما در این دو ماه، محور کرمانشاه به سمت اسلام آباد و محور کرمانشاه به سمت کامیاران است.

این مقام انتظامی بیان داشت: با توجه به اینکه کرمانشاه به سمت کامیاران پرحادثه ترین محور استان است و حدوداً عملیات ۱۵ درصد آن باقی مانده، انتظار است با تلاش دستگاه‌های مربوطه کار ساخت آن تا پایان سال به اتمام برسد.

وی افزود: محوری که از سال ۸۸ تاکنون کار درست شدن این جاده آغاز شده، با در نظر گرفتن گذشت چندین سال به پایان نرسیده و ۱۵ کیلومتر باقی مانده و همچنان از محورهای پرحادثه خیز استان است.

سرهنگ حیدری گفت: وضع موجود این محور با توجه به اینکه راه ارتباطی شمال غرب به جنوب کشور از این مسیر است، گنجایش ترافیک را ندارد.