رئیس اداره شبکه بهداشت و درمان شهرستان صحنه:

وضعیت شهرستان صحنه در حالت هشدار قرار دارد / 8 فوتی در صحنه

سرویس: شهرستانکد خبر: 311664|10:44 - 1399/04/01
نسخه چاپی
وضعیت شهرستان صحنه در حالت هشدار قرار دارد / 8 فوتی در صحنه
پایگاه خبری امروله : رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان صحنه گفت : وضعیت شهرستان در حالت هشدار قرار دارد و اگر اصول بهداشت فردی رعایت نشود متاسفانه وضعیت شهرستان قرمز خواهد شد.

دکتر حسین رحیمی در گفتگو باامروله،  عنوان کرد : با توجه به شیوع گسترده ویروس کرونا مردم بدون ماسک در اماکن عمومی حاضر نشوند.

 

وی در ادامه با بیان اینکه وضعیت شهرستان در حالت هشدار قرار دارد تصریح کرد: اگر اصول بهداشت فردی رعایت نشود متاسفانه وضعیت شهرستان قرمز خواهد شد.

 

رحیمی بیان کرد: مراسمات خاکسپاری و یا مراسمات عقد بدون تشریفات و نهایتا با حضور ده نفر با داشتن ماسک و رعایت فاصله گذاری اجتماعی برگزار شود.

 

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان صحنه گفت : عمده ترین عامل انتقال ویروس کرونا برگزاری مراسمات خاکسپاری یا شادی بدون رعایت پروتکل های بهداشتی و حضور در اماکن شلوغ و بانک ها بدون داشتن ماسک می باشد و در این راستا کمیته پیشگیری از ویروس کرونا شهرستان اقدام به تعطیلی تالارها و ممنوعیت برگزاری مراسمات ختم در مساجد، الزام داشتن ماسک توسط پرسنل و مراجعین به ادارات و اماکن شلوغ کرده است.

 

وی یادآور شد : جهت مهار ویروس منحوس کرونا نیازمند توجه فرد به فرد افراد و رعایت پروتکل های بهداشتی که حداقل آن حضور با ماسک در اماکن عمومی،مراسمات و ادارات شهرستان هست، میباشیم.

 

رحیمی تشریح کرد : ویروس کرونا به هیچ وجه ضعیف تر نشده و تا کنون شاهد فوت ۸ نفر از همشهریان عزیزمان بعلت این بیماری در سطح شهرستان بوده ایم.

 

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان صحنه گفت : از مردم عزیز شهرستان تقاضا می شود اصول مراقبت فردی را جدی بگیرند چرا که فردی ممکن است مبتلا شود و این بیماری را به افراد در معرض خطر در خانواده خود انتقال دهد و سبب ایجاد خسارات جبران ناپذیری بر عزیزان خود گردد، امروز فرد به فرد افراد جامعه در قبال رعایت پروتکل های بهداشتی و جلوگیری از شیوع بیشتر این بیماری مسئول می باشیم.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد