با حضور مسئولین

مراسم تودیع و معارفه رئیس دادگستری شهرستان صحنه برگزار شد

سرویس: شهرستانکد خبر: 311665|08:22 - 1399/04/02
نسخه چاپی
 مراسم تودیع و معارفه رئیس دادگستری شهرستان صحنه برگزار شد
پایگاه خبری امروله : با حضور اعضای شورای تامین شهرستان صحنه مراسم تودیع و معارفه رئیس دادگستری این شهرستان در محل دادگستری برگزار شد.

به گزارشامروله، با حضور اعضای شورای تامین شهرستان صحنه مراسم تودیع و معارفه رئیس دادگستری این شهرستان در دادگستری برگزار شد.

 

در این مراسم علیرضا حیدری ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید بهشتی و یارانش و تبریک هفته قوه قضائیه، به کار بسته تمام ظرفیت ها در زمینه راههای مقابله با جرم موجب افزایش آگاهی  و کاهش جرم در جامعه بیان کرد.

 

 

وی ادامه با بیان اینکه مسئله استقلال قوه قضاییه یک مسئله صد درصدی و مورد تایید دین است ادامه داد : عدالت، مقوله ای است که نفس هر انسانی بدنبال آن می باشد.

 

 

فرماندار شهرستان صحنه در پایان ضمن تبریک انتصاب صادق عزیزی به عنوان رئیس جدید دادگستری شهرستان و آرزوی توفیق در انجام امور محوله، از زحمات، تلاشها و اقدامات مناسب حسین نظری ریاست قبلی دادگستری شهرستان در حوزه های مختلف تقدیر کرد و در ادامه با ابراز خرسندی از هماهنگی و همدلی شکل گرفته میان تمامی دستگاه ها و ادارات شهرستان صحنه با دادگستری و دادسرا جهت حل مشکلات و خدمت به مردم، گفت: دستگاه قضایی به جهت داشتن نقش اصلی در برخورد با جرائم، تخلفات و ناهنجاری های گوناگون اهمیت بسزا و قابل توجهی دارد، همچنین برای تسریع در حل برخی مسائل و مشکلات اساسی شهرستان، تعامل و همکاری بیشتر و موثرتر از گذشته این حوزه با مجموعه اجرایی و ادارات شهرستان امری ضروری است.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد