گزارش

مسئولین شهرستان با کارکنان دادگستری صحنه دیدار کردند + تصویر

سرویس: اخبار کوتاهکد خبر: 311692|08:47 - 1399/04/04
نسخه چاپی
مسئولین شهرستان  با کارکنان دادگستری صحنه دیدار کردند + تصویر
پایگاه خبری امروله : اعضای شورای تامین شهرستان صحنه به مناسبت هفته قوه قضائیه با رئیس دادگستری و کارکنان این‌نهاد قضایی دیدار کردند.

به گزارشامروله، بمناسبت هفته قوه قضائیه، علیرضا حیدری فرماندار شهرستان صحنه،به اتفاق اعضای شورای تامین ، با ریاست دادگستری و دادستان دیدار و گفتگو کردند.

 

فرماندار شهرستان صحنه، در این دیدار ضمن تبریک هفته قوه قضاییه و گرامیداشت یاد و خاطرات شهید بهشتی و 72 تن از یارانش اظهار داشت: دستگاه قضایی در جامعه از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و تعامل و همکاری بین دستگاه‌های اجرایی و قضایی موجب ایجاد آرامش و آسایش در جامعه می‌شود.

 

رئیس شورای تامین شهرستان خاطر نشان کرد: دستگاه قضایی همیشه در بسط و گسترش عدل، تامین و گسترش امنیت، رفع موانع تولید و سرمایه گذاری و مجاهدت در جهت حفظ بیت المال تلاش می کند.

 

  در ادامه این دیدار، فرماندار صحنه مجموعه مدیران شهرستان را بسیار یک دل و هماهنگ برای توسعه شهرستان ذکر کرد و اظهار داشت : اعضای شورای تامین و شورای اداری در کنار هم و با دلسوزی و تلاش هدفی جز خدمت خالصانه به مردم این شهرستان ندارند.

 

حیدری در پایان، هدف از این دیدار را تبریک هفته قوه قضائیه و تشکر و قدردانی از خدمات خالصانه و بی شائبه کلیه عوامل و کارکنان مجموعه قوه قضائیه این شهرستان عنوان کرد.

 

در پایان این دیدار به قضات شهرستان با اهدای لوح تقدیر به عمل آمد

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد