فرماندار صحنه خبرداد

آماده باش مجموعه بهداشت و درمان شهرستان صحنه

سرویس: اخبار کوتاهکد خبر: 311723|08:41 - 1399/04/05
نسخه چاپی
 آماده باش مجموعه بهداشت و درمان شهرستان صحنه
پایگاه خبری امروله : فرماندار صحنه گفت : مجموعه بهداشت و درمان این شهرستان در جهت مقابله بیشتر با شیوع کرونا، در آماده باش کامل قرار گرفته است.

علیرضا حیدری در گفتگو باامروله، عنوان کرد : راهکارها، اقدامات و اتخاذ تدابیر لازم در زمینه پیشگیری از شیوع ویروس کرونا باید با جدیت مورد بررسی قرار گیرد.

 

وی با اشاره به جایگاه و اختیارات کمیته پدافند غیرعامل گفت : باتوجه به اینکه این بیماری واکسن و درمانی ندارد در این شرایط رعایت نکات و توصیه‌های بهداشتی و خودمراقبتی تنها راه مقابله با این ویروس در حوزه پیشگیری و کنترل است.

 

حیدری از کلیه ادارت بخصوص شبکه بهداشت و درمان و دستگاه‌های خدمات رسان شهرستان خواست باپیش بینی خطرات احتمالی در آماده باش کامل باشند و همچنین همه دستگاه‌ها وظایف و اقدامات لازم را در زمینه پدافند غیر عامل انجام دهند.

 

او با تاکید بر موضوع آموزش، افزایش سطح آگاهی مردم و تلاش برای پیشگیری از شیوع و گسترش ویروس کرونا تاکید و آشنایی مردم با این ویروس را در کاهش نگرانی آن‌ها به میزان قابل توجهی موثر خواند و نقش رسانه‌ها را دراین مورد مهم عنوان کرد.

 

فرماندار صحنه برضرورت پیشگیری از بیماری کرونا گفت: بایستی تمهیدات لازم برای پیشگیری از بیماری کرونا در اماکن عمومی، مکان‌های ورزشی، مساجد، مدارس لحاظ و بازرسی از اماکن و ادارات در دستور کار قرار گیرد .