فرماندار سنقر خبرداد

آمادگی مدیریت بحران سنقروکلیایی در مهار آتش سوزی های احتمالی

سرویس: اخبار استانکد خبر: 311727|08:08 - 1399/04/07
نسخه چاپی
آمادگی مدیریت بحران سنقروکلیایی در مهار  آتش سوزی های احتمالی
پایگاه خبری امروله : فرماندار سنقروکلیایی گفت : مشکلات جزئی در برخی موارد و مناطق در زمینه تامین آب شرب وجود دارد که با پیگیری و هماهنگی انجام شده در آینده نزدیک بر طرف خواهد شد.

به گزارشامروله، جلسه مدیریت بحران به ریاست فرماندار سنقروکلیایی و با حضور معاون عمرانی و مسئولین ذیربط با دستور کار هماهنگی و آمادگی لازم در جهت مدیریت بحران و مهار آتش سوزی های احتمالی در سطح شهرستان در سرسرای شهرداری برگزار شد.

 

فرماندار سنقروکلیایی در این جلسه بر اهمیت ویژه و آمادگی های لازم دستگاه ها در این زمینه تاکید کرد و افزود: با اجرای رزمایش و تداوم تمرین ها، میتوان آمادگی های لازم در این زمینه بالاتر برد. 

 

غلامرضا مرتضوی افزود: در آینده نزدیک به منظور کاهش آسیب پذیری و افزایش بازدارندگی، برنامه هایی را در قالب رزمایش و تمرین در سطح شهرستان با حضور کلیه دستگاه های اجرایی و خدمات رسان از جمله اورژانس، جمعیت هلال احمر، آتش نشانی، ادارات آب، برق و گاز اجرا خواهد شد. 

 

وی در ادامه از وقوع چند فقره آتش سوزی در روز های اخیر در سطح شهرستان اشاره کرد و افزود: با اتخاذ تدابیر و با حضور فعال مجموعه مدیریت بحران خوشبختانه با مهار به موقع آتش سوزی ها خسارات به صورت جزئی حادث شد. 

 

مرتضوی با اشاره به بارش های مناسب و فراوان سال گذشته و افزایش دسترسی اراضی کشاورزی به آبیاری نوین و با توجه به رشد پوشش گیاهی مناسب در مراتع و فرارسیدن فصل گرما و خشک شدن آن، خواستار توجه و رعایت هر چه بیشتر مردم نسبت به حفاظت منابع و اراضی طبیعی در شهرستان شد. 

 

فرماندار سنقروکلیایی همچنین اهتمام ویژه و هماهنگی ادارات آب، برق و گاز در زمان قطعی های احتمالی در شبکه جهت رفع موارد را خواستار شد و افزود: مشکلات جزئی در برخی موارد و مناطق در زمینه تامین آب شرب وجود دارد که با پیگیری و هماهنگی انجام شده در آینده نزدیک بر طرف خواهد شد. 

 

وی در ادامه رفع موارد قطعی برق در شهر را از مهمترین دغدغه  شهرستان عنوان کرد و افزود: پیگیری های لازم جهت احداث پست برق در شهر سنقر و سطر(بخش کلیایی) صورت گرفته است که با اجرای آن رفع مشکل مردم شهرستان و واحد های تولیدی شهرک صنعتی در ارتباط با قطعی برق صورت خواهد گرفت. 

 

 شانه زنی و ایجاد آتش بر جهت کنترل آتش سوزی ها، استفاده از ظرفیت دهیاران در اطلاع‌رسانی حوادث طبیعی از مواردی بود که مورد تاکید فرماندار سنقروکلیایی قرار گرفت.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد