نماینده مردم صحنه در مجلس :

اختلافات بین دستگاهای اجرایی نباید مانع از خدمت رسانی به مردم باشد

سرویس: اخبار کوتاهکد خبر: 311744|16:39 - 1399/04/08
نسخه چاپی
اختلافات بین دستگاهای اجرایی نباید مانع از خدمت رسانی به مردم باشد
پایگاه خبری امروله : نمانیده مردم شهرستان های صحنه ، کنگاور و هرسین در مجلس شورای اسلامی گفت : اختلافات بین دستگاهای اجرایی نباید مانع از خدمت رسانی به مردم باشد.

به گزارشامروله،  علی رضایی نماینده منتخب مردم در جلسه شورای اداری شهرستان صحنه  خطاب به مسئولین و مدیران بیان کرد: بنا داریم با همکاری و همراهی شما جایگاه شهرستان را در تمامی بخش ها ارتقاء دهیم .

 

رضایی بیان کرد: مدیران در حوزه کاری خود آستین همت را بالا بزند، و هر کدام که به سهم خود تلاش کنیم و سرمایه گذارانی را در این خصوص وارد میدان اقتصادی شهرستان نماییم و از طریق مجموعه نخبگان و تیم مشاوره ای هم هدایت شود قطعا شاهد درخشش هر چه بیش تر شهرستان های خود هستیم.

 

وی خاطر نشان کرد: اختلافات بین دستگاهای اجرایی نباید مانع از خدمت رسانی به مردم باشد و بنده هم به عنوان خادم این مردم  از کم  کاری هیچ مدیری چشم پوشی نخواهم کرد،و با تمام توان  پای کار هستم  و خود را موظف به پاسخ دادن به مطالبات مردمی می دانیم و تا زمانی که فرصت خدمت در اختیار ما است کار خود را با جدیت و با همراهی و همدلی برای مردم انجام دهیم.

 

نمانیده مردم شهرستان های صحنه ، کنگاور و هرسین در مجلس شورای اسلامی گفت :  با همراهی همه شما حرکتمان را شروع می کنیم و دست در دست هم گام های خود را در جهت خدمت به مردم بر می داریم.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد