فعالیت ۶۰ درصد ناوگان حمل و نقل عمومی در کرمانشاه

سرویس: اخبار استانکد خبر: 311752|10:30 - 1399/04/09
نسخه چاپی
فعالیت ۶۰ درصد ناوگان حمل و نقل عمومی در کرمانشاه
مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی و تاکسیرانی کرمانشاه گفت: در حال حاضر ۶۰ درصد ظرفیت ناوگان حمل و نقل عمومی مورد استفاده قرار گرفته است.

به گزارشامروله، سجاد سلیمانی  اظهار داشت: نرخ کرایه تاکسی و اتوبوس از یک ماه گذشته تاکنون به طور میانگین ۲۲ درصد افزایش یافته است که کمترین کرایه مصوبه تاکسی یک هزار و ۳۰۰ تومان و بیشترین نرخ ۳,۱۰۰ تومان است.

وی افزود: بیش از ۵۰ درصد خطوط مسیری در کرمانشاه با کرایه یک هزار و ۳۰۰ تومان نرخ گذاری شده است.

مدیرعاملسازماناتوبوسرانیوتاکسیرانیشهرکرمانشاهتصریح کرد: همچنین کمترین نرخ کرایه اتوبوس ۶۵۰ تومان و بیشترین نرخ هزار تومان در نظر گرفته شده است.

سلیمانی گفت: درصدد تعبیه سیستم پرداخت الکترونیکی در اتوبوس و تاکسی‌ها هستیم و از طریق سازمان سرمایه گذاری شهرداری اقدامات اولیه انجام شده است و پس از انجام فراخوان و مشخص شدن برنده مناقصه روال کار ادامه خواهد یافت.

این مسئول ادامه داد: ۲۲۰ دستگاه اتوبوس در کرمانشاه فعال است که در حال حاضر ۶۰ درصد ظرفیت این ناوگان مورد استفاده قرار گرفته است همچنین حدود ۹ هزار دستگاه تاکسی مسیری، گردشی و آژانس‌های مسافری تحت نظر تاکسیرانی وجود دارد که شمار مسافران آنها کاهش یافته است.

وی عنوان کرد: در اتوبوس‌ها برچسب‌هایی مبنی بر رعایت فاصله گذاری اجتماعی نصب شده و بازرسان هم ملزم به نظارت بر رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی در اتوبوس و تاکسی‌ها شده‌اند.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی و تاکسیرانی کرمانشاه با بیان اینکه تا اطلاع ثانوی تاکسی‌ها در صندلی عقب تنها می‌توانند ۲ مسافر سوار کنند، گفت: ۴۳ مورد شکایت از تاکسی‌ها داشته‌ایم که ۱۵ درصد آن به دلیل دریافت اضافه بها و عدم رعایت فاصله گذاری اجتماعی بوده است.

این مسئول گفت: مردم هم می‌توانند هرگونه موارد شکایت را از طریق شماره‌های ۱۳۳ یا۸۲۴۶۵۶۵اطلاع رسانی کنند تا در اسرع وقت با افراد خاطی برخورد شود.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد