رئیس مرکز مشاوره پلیس کرمانشاه خبر داد:

ارائه ۴۰۰ مورد مشاوره تلفنی کرونایی به کرمانشاهی ها توسط پلیس

سرویس: اخبار استانکد خبر: 311773|11:26 - 1399/04/11
نسخه چاپی
ارائه ۴۰۰ مورد مشاوره تلفنی کرونایی به کرمانشاهی ها توسط پلیس
مرصاد نیوز: رئیس مرکز مشاوره و آرامش معاونت اجتماعی پلیس کرمانشاه گفت: در ۳ ماه سپری شده از سال جاری، ۴۰۶ مورد مشاوره به صورت تلفنی در خصوص بیماری کرونا به عموم شهروندان ارائه شده است.

به گزارشامروله،  به نقل ازپایگاه خبری پلیس، سرگرد یونس کرمی اظهار داشت: این مشاوره‌ها اغلب در حوزه‌های آشنا کردن مردم با راه‌های ابتلاء و پیشگیری و همچنین ارائه کارهای روانشناختی به منظور غلبه بر ترس ناشی از ابتلاء به آن ارائه شده است.

وی ادامه داد: بخش دیگری از مشاوره‌های ارائه شده در خصوص چگونگی مواجهه با فرد مبتلا و یا نحوه برخورد افراد مبتلا با دیگران به منظور پیشگیری از شیوع کرونا بوده است.

کرمی با بیان اینکه مشاوره‌های تلفنی در خصوص کرونا توسط کارشناسان مرکز مشاوره همچنان ادامه دارد، گفت: شهروندان از ساعت ۸ صبح تا ۱۹ عصر می‌توانند با شماره ۰۹۶۵۸۰ تماس حاصل کنند.

ارائه ۵۹۱ مورد خدمات مشاوره‌ای در حوزه‌های مختلف

این مقام انتظامی در ادامه اشاره‌ای به دیگر خدمات مشاوره‌ای ارائه شده نیز داشت و افزود: در ۳ ماه سپری شده از سال، ۵۹۱ مورد مشاوره که ۳۰۵ مورد آن حضوری و ۲۸۶ مورد نیز تلفنی بوده به عموم مردم داده شده است.

وی با بیان اینکه بیشترین خدمات مشاوره‌ای در زمینه روانشناختی با ۴۳۵ مورد بوده است، گفت: این مشاوره‌ها در زمینه‌های خانوادگی، روانی- تربیتی، تحصیلی، اجتماعی، ازدواج، فردی و … ارائه شده است.
سرگرد کرمی در پایان با اشاره به ارائه ۵۰ مورد مشاوره انتظامی در زمینه نظام وظیفه، مواد مخدر، راهور و قضائی و ۲۹ مورد مشاوره در حوزه مددکاری اجتماعی مانند مسائل خانوادگی و شغلی، گفت: در این مدت ۷۷ مورد تست‌های شخصیتی، هوشبری و … نیز از مراجعان به عمل آمده است.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد