فرماندار صحنه :

پیش شرط توسعه روستایی مطالبه گری و پیگیری اعضای شوراهای روستاها و دهیاران است

سرویس: شهرستانکد خبر: 311776|12:02 - 1399/04/11
نسخه چاپی
پیش شرط توسعه روستایی مطالبه گری و پیگیری اعضای شوراهای روستاها و دهیاران است
پایگاه خبری امروله : فرماندار شهرستان صحنه گفت : پیش شرط توسعه روستایی مطالبه گری و پیگیری اعضای شوراهای روستاها و دهیاران است.

به گزارشامروله،  جلسه هم اندیشی و بررسی مشکلات روستایی دهیاران بخش مرکزی صحنه با حضور فرماندار؛معاون سیاسی ،بخشدار مرکزی  و ریاست منابع طبیعی این شهرستان در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد .

 

علیرضا حیدری  فرماندار صحنه در این نشست با تبریک پیشاپیش روز ده و دهیاری ، برگزاری جلسات با شوراها و دهیاران و اطلاع رسانی مناسب به اهالی، تعامل سازنده با اهالی و همکاری با ادارات، درخصوص تلاش دهیاران برای مطالعه و شناخت پتانسیل های منطقه خود از قبیل گردشگری، کشاورزی و صنایع نکاتی را یادآور و خواستار تلاش مضاغف دهیاران با توجه به کمبود منابع مالی شد.

 

حیدری تاکید کرد: ایجاد وحدت و همدلی و مشارکت بیشتر روستائیان در اداره روستا و سوق دادن دهیاریها بسوی خودکفایی و ایجاد کارآفرینی در روستا با تلاش دهیاران و جذب سرمایه گذار در حوزه فعالیت دهیاریها باید مورد توجه باشد.

 

فرماندارصحنه همچنین عنوان کرد: هر یک از روستاهای سطح شهرستان ظرفیت های خوبی در حوزه های مختلف دارد که باید آنها را شناسایی و در جهت توسعه و آبادانی استفاده کرد.

 

وی با بیان اینکه مطالبه گری اعضای شوراهای روستاها و دهیاری ها پیش شرط توسعه روستایی است،افزود: با رعایت احترام و همکاری با ادارات و شرکت های دولتی،عزت نفس روستایی را حفظ کنید و مطالبه گر باشید در غیراینصورت توسعه روستایی محقق نمی شود.

 

فرماندار صحنه  در بخشی از سخنان خود هم بر وضعیت بهداشتی و رفاهی روستایی تاکید کرد و گفت: با وضعیت فعلی  در برخی روستاها نمی توان انتظار پیشرفت  را داشت چرا که بهداشت و امکانات رفاهی و همچنین زیرساخت ها که پیش نیاز توسعه  است در این روستاها با مشکل مواجه است.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد