گزارش خبری

جلسه شورای سلامت و امنیت غذایی شهرستان صحنه برگزار شد

سرویس: اخبار کوتاهکد خبر: 312020|08:14 - 1399/05/07
نسخه چاپی
جلسه شورای سلامت و امنیت غذایی شهرستان صحنه برگزار شد
پایگاه خبری امروله : معاون فرماندار شهرستان صحنه گفت : با تعامل و همکاری بین مردم و مسئولین، مسائل و مشکلات بهداشتی شهرستان خوشبختانه به حداکثر رسیده و شاهد تغییرات اساسی در خصوص ارتقاء شاخص های بهداشتی در شهرستان هستیم.

به گزارشامروله، جلسه شورای سلامت و امنیت غذایی شهرستان صحنه با حضور جمشید حقی  معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری صحنه، دکتر رحیمی مدیر شبکه بهداشت و درمان این شهرستان و سایر اعضاء در سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان صحنه برگزار شد.

 

معاون فرماندار شهرستان صحنه عنوان کرد : با تعامل و همکاری بین مردم و مسئولین، مسائل و مشکلات بهداشتی شهرستان خوشبختانه به حداقل رسیده و شاهد تغییرات اساسی در خصوص ارتقاء شاخص های بهداشتی در شهرستان هستیم.

 

وی ادامه داد : از آنجايي که اولين رکن جامعه سلامت روح و جسم مي باشد، جهت تضمين سلامت روح و جسم افراد جامعه در اين خصوص با عنوان سلامت و امنيت غذايي فعاليتهايي انجام مي پذيرد که خوشبختانه در شهرستان صحنه این اقدامات مناسب بوده است.

 

حقی در بحش دیگری از سخنان خود همچنين خواستار بازديد مستمر کارشناسان بهداشت از مراکز مرتبط با سلامت مردم از جمله عرضه کنندگان مواد غذايي شد و افزود: سلامت مردم در اولويت اول امور قرار دارد لذا در این راه هرگونه کم کاری و سهل انگاری از هیچ فردی قابل قبول نخواهد بود.

 

 

در ادامه نیز رئیس مرکز بهداشت شهرستان ضمن خیر مقدم به اعضای این شورا ابراز داشت: هر جامعه ای که در عرصه سلامت گام های بلند و موثری برداشته است، توانسته به بسیاری از اهداف و برنامه ریزی های بلند مدت و کوتاه مدت خود دست یابد.

 

وی با اشاره به اینکه ادارات و نهادهای سطح شهرستان با شبکه بهداشت و درمان در حوزه بهداشت و سلامت شهروندان باید مشارکت فعالانه ای داشته باشند، خاطر نشان کرد: همه ما باید در راستای ارتقای سطح کمی و کیفی وضعیت بهداشتی شهروندان تلاش کنیم و البته برای تحقق این مهم تلاش، اهتمام و تعامل شهروندان نیز بسیار موثر و سودمند خواهد بود.

 

ریس شبکه بهداشت و درمان شهرستان صحنه نیز در پايان سخنان خود به بیان گزارشی از مصوبات قبلی جلسه پرداخت و همچنین ضمن تقدير از زحمات بي‌وقفه تمام کارکنان شبکه بهداشت و درمان شهرستان بويژه خدمات انجام گرفته، آنرا نشانه دلسوزي حوزه سلامت در جهت خدمت صادقه به مردم دانست.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد