دادستان شهرستان صحنه اعلام کرد

موتورسواران بدون گواهینامه به دادسرا می روند

سرویس: اخبار کوتاهکد خبر: 312065|07:28 - 1399/05/11
نسخه چاپی
موتورسواران بدون گواهینامه به دادسرا می روند
پایگاه خبری امروله : دادستان شهرستان صحنه گفت : راکبان موتورسیکلت فاقد گواهینامه و بیمه نامه متوقف و ضمن تشکیل پرونده قضایی برای آنها، موتورسیکلت ، تا اخذ گواهینامه و مدارک قانونی در توقیف نگه داشته می شود.

علی شاماری در گفتگو باامروله،  از اجرای طرح تشدید برخورد با موتورسیکلت‌سوارانمتخلفدر شهرستان بخصوص در سطح شهر صحنه خبر داد و عنوان کرد : راکبان موتورسیکلت فاقد گواهینامه و بیمه نامه متوقف و ضمن تشکیل پرونده قضایی برای آنها، موتورسیکلت ، تا اخذ گواهینامه و مدارک قانونی در توقیف نگه داشته می شود.

 

وی ادامه داد: امیدواریم با برنامه ها و طرح های در حال اجرا اینگونه تخلفات به حداقل برسد.

 

شاماری خاطر نشان کرد : موتورسواری که گواهینامه ندارد طبیعتا در استفاده از پوشش بیمه نیز با مشکل مواجه می شود و در صورت بروز هرگونه حادثه ای نمی تواند از خدمات بیمه ای برای پرداخت یا جبران خسارت بهره ببرد.

 

دادستان شهرستان صحنه گفت : در این طرح با رانندگان خودروهای سواری و موتورسیکلت هایی که سبب سلب آرامش شهروندان می گردند نیز برخورد بعمل خواهد آمد؛ لذا به جوانان فاقد گواهینامه و معدود افرادی که موجب آزردگی خاطر شهروندان می شوند توصیه می شود از وسائط نقلیه، پس از اخذ مدارک قانونی استفاده نموده و رفتارهای نابهنجار خود را برای داشتن محیطی آرام اصلاح نمایند.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد