مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه خبر داد

پذیرش 202 بیمار کرونایی در بیمارستان معاون صحنه

سرویس: شهرستانکد خبر: 312113|11:26 - 1399/05/15
نسخه چاپی
پذیرش 202 بیمار کرونایی در بیمارستان معاون صحنه
پایگاه خبری امروله : مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت:بیمارستان معاون شهرستان صحنه ۲۰۲ بیمار را پذیرش کرده است

به گزارشامروله، مهدی محمدی امروزدر خصوص آخرین آمار مبتلایان به کرونا در استان از ساعت سه بعدازظهر روز گذشته تا ساعت ۹ صبح امروز، اظهار داشت: در مجموع ۸۸ بیمار ایزوله هم‌اکنون در بیمارستان‌های استان بستری هستند که در مجموعه ۷۸ بیمار در بخش عادی و ۵۶ بیمار در بخش ویژه آی.سی.یو و  ۱۵ نفر به صورت اینتوبه متصل به لوله‌گذاری تنفسی هستند.

 

وی اشاره‌ای به آمار بیماران مبتلا بستری شده در دیگر بیمارستان‌های شهرستان استان از ابتدای شیوع کرونا تاکنون داشت و گفت: در بیمارستان الزهرا گیلا‌ن‌غرب در مجموع ۵۸ بیمار مشکوک به کرونا بستری شده  که اکنون تنها یک بیمار بدین منظور در این بیمارستان بستری است.

 

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با بیان اینکه بیمارستان معاون شهرستان صحنه ۲۰۲ بیمار را پذیرش کرده است، گفت: امروز در این بیمارستان چهار بیمار کرونایی بستری است.

 

وی با اشاره به پذیرش یک‌هزار و ۶۱ بیمار در بیمارستان امام خمینی (ره) شهرستان اسلام‌آباد غرب به عنوان سومین بیمارستان استان در راستای پذیرش بیماران کرونایی، تصریح کرد: طی شبانه‌روز گذشته چهار بیمار جدید در این بیمارستان پذیرش شده بطوری که در حال حاضر ۱۸ نفر در بیمارستان اسلام‌آباد غرب بستری است.

 

محمدی آمار پذیرش بیماران مشکوک به کرونا در بیمارستان حضرت رسول (ص) شهرستان جوانرود را ۴۶۵ بیمار اعلام کرد و گفت: الان ۲ بیمار در این بیمارستان تحت درمان است.

 

وی با بیان اینکه تا کنون ۵۴۸ بیمار کرونایی در بیمارستان امام خمینی (ره) شهرستان سنقرو کلیایی بسری شده است، گفت: هم‌اکنون ۲۲ بیمار در ین بیمارستان بستری است.

 

به گفته محمدی، بیمارستان قدس شهرستان پاوه نیز ۲۸۲ بیمار بستری کرده و الان 6 بیمار کرونایی در این بیمارستان حضور دارند.

 

وی با اشاره به پذیرش ۱۷ بیمار در بیمارستان ابوالفضل العباس (ع) شهرستان قصرشیرین و ۲۹ بیمار در بیمارستان شهرستان ثلاث‌بابا جانی، گفت: خوشبختانه فعلا در این بیمارستان‌ها بیماران مشکوک به کرونا بستری نداریم.

 

محمدی اظهار داشت: ۲۴۷ بیمار در بیمارستان شهدا شهرستان هرسین تاکنون بستری شده که الان چهار بیمار در این بیمارستان تحت درمان است و در بیمارستان شهدای شهرستان سرپل‌ذهاب نیز ۳۲۹ بیمار  پذیرش شده  که فعلا ۲ بیمار حضور در این مرکز درمانی حضور دارد.

 

وی گفت: در مجموع 312 بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان شهید چمران شهرستان کنگاور بستری شده که الان ۱۴ بیمار مبتلا در این بیمارستان حضور دارند.

 

محمدی در خصوص برخی شایعات منتشر شده درخصوص شیوع ویروس کرونا، گفت: برخی سئوالات آزاردهنده از سوی شهروندان پرسیده می‌شود مبنی بر اینکه آیا کرونا واقعیت دارد؟ سیگاری‌ها و معتادها مبتلا نمی‌شوند و... این شایعات گمراه‌کننده نباید در جامعه گسترش یابد.

 

وی گفت: معتادها هم به این بیماری مبتلا می‌شوند، مگر می‌شود کرونا واقعیت نداشته باشد، آمار مبتلایان و مرگ و میرها را باور ندارید؟.

 

محمدی در پایان تاکید بر استفاده از ماسک برای همگان داشت و گفت: تا پایان کرونا که همان اعلام واکسن و یا دارویی برای درمان قطعی آن است باید همواره در رعایت پروتکل‌های بهداشتی جدی بود.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد