رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان صحنه:

دستگاه اتوآنالايزر بيوشيمي در مركز بهداشتي دینور صحنه اختصاص یافت

سرویس: شهرستانکد خبر: 312116|11:51 - 1399/05/15
نسخه چاپی
 دستگاه اتوآنالايزر بيوشيمي در مركز بهداشتي دینور صحنه اختصاص یافت
پایگاه خبری امروله : رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان صحنه گفت : با مساعدت دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه و پیگیری های شبکه بهداشت و درمان شهرستان صحنه، مرکز خدمات جامع سلامت میانراهان مجهز به یک دستگاه اتوانالایزر شد.

حسین رحیمی در گفتگو باامروله،  عنوان کرد : با مساعدت دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه و پیگیری های شبکه بهداشت و درمان شهرستان صحنه، مرکز خدمات جامع سلامت میانراهان مجهز به یک دستگاه اتوانالایزر شد.

 

وی ادامه داد: مردم حق دارند كه خدمات بهداشتي و درماني با كيفيت به آنان داده شود و در اين ارتباط تمام تلاش خود را بكار مي گيريم.


رحیمی خاطر نشان كرد: اين دستگاه با اعتبار 450 ميليون تومان خريداري شده كه باعث سرعت كار و دقت در آزمايش‌هاي بيوشيمي مي شود و سرعت پاسخ دهي، بهبود كيفيت نتايج در آزمايشگاه‌ها موثر است.


رئیس شبكه بهداشت و درمان شهرستان صحنه گفت: اتوآنالايزر بيوشيمي دستگاهي است كه غلظت متابوليت‌ها، الكتروليت‌ها، پروتئين‌ها و داروها را در سرم، پلاسما، ادرار، مايع مغزي نخاعي و ساير مايعات بدن با دقت و صحت بالايي اندازه‌گيري مي‌كند.

 


وي گفت: با نصب و راه اندازي دستگاه اتوآنالايزر بيوشيمي تمامي آزمايش هاي بخش بيوشيمي از جمله آزمايشات كبدي در اين مركز انجام مي شود و شماركد آزمايش ها به 30 كد افزايش يافته است.

 


رحیمی اضافه كرد: اين دستگاه قادر است 240 تست در ساعت را انجام دهد و قابليت تعريف بيش از 50 نوع آزمايش را داراست.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد