امام جمعه موقت شهرستان صحنه :

غدیر مشعل هدایت و حرکت مسلمانان است

سرویس: شهرستانکد خبر: 312145|15:14 - 1399/05/17
نسخه چاپی
غدیر مشعل هدایت و حرکت مسلمانان است
پایگاه خبری امروله : امام جمعه موقت شهرستان صحنه گفت : پیروزی قهرمانانه حزب الله لبنان در برابر ارتش تا دندان مسلح رژیم صهیونیستی در جنگ ۳۳ روزه الگوی مقاومت اسلامی شده و این پیروزی گفتمان انقلاب اسلامی را در منطقه گسترش داده است.

به گزارشامروله، حجت الاسلام و المسلمین علی بهمنی در خطبه های نماز جمعه شهرستان صحنه ضمن تبریک به مناسبت عید غدیر خم عنوان کرد: همه ما وظیفه داریم امام زمان خود را بشناسیم و خودمان را با ایشان هماهنگ کنیم.

 

وی در ادامه با بیان اینکه هماهنگی افراد با ولی فقیه جامعه و مودت با ایشان زمینه ساز ظهور امام زمان عج می باشد تصریح کرد:  این هماهنگی باید همه جانبه باشد نه اینکه ما تک بُعدی عمل کنیم.

 

حجت الاسلام و المسلمین بهمنی با اشاره به اینکه‌‌ غدیر مشعل هدایت و حرکت مسلمانان است تشریح کرد: ۳۵۶ نفر از راویان بزرگ اهل سنت نیز جریان بیعت غدیر را در زمان و مکان و ... یک شکل تاکید می کنند .

 

امام جمعه موقت شهرستان صحنه گفت:۲۳ مردادماه سالروزپیروزی غرورآفرین حزب الله لبنان در برابر رژیم جعلی صهیونیستی است و به خاطر همین اتفاق مهم به عنوان روز مقاومت در تقویم ملی نامگذاری شده است.

 


وی یادآور شد: پیروزی قهرمانانه حزب الله لبنان در برابر ارتش تا دندان مسلح رژیم صهیونیستی در جنگ ۳۳ روزه الگوی مقاومت اسلامی شده و این پیروزی گفتمان انقلاب اسلامی را در منطقه گسترش داده است.

 

مدیر مدرسه علمیه امیر المومنین علیه السلام شهرستان صحنه اشاره ای به انفجار بیروت داشت گفت : دست استکبار در این حادثه مشخص است چرا که به دنبال این هستند این حادثه را به  حزب الله نسبت دهند تا بتوانند جبهه مقاومت را تضعیف کنند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد