امام جمعه موقت شهرستان صحنه :

غدیر مشعل هدایت و حرکت مسلمانان است

سرویس: شهرستانکد خبر: 312145|15:14 - 1399/05/17
نسخه چاپی
غدیر مشعل هدایت و حرکت مسلمانان است
پایگاه خبری امروله : امام جمعه موقت شهرستان صحنه گفت : پیروزی قهرمانانه حزب الله لبنان در برابر ارتش تا دندان مسلح رژیم صهیونیستی در جنگ ۳۳ روزه الگوی مقاومت اسلامی شده و این پیروزی گفتمان انقلاب اسلامی را در منطقه گسترش داده است.

به گزارشامروله، حجت الاسلام و المسلمین علی بهمنی در خطبه های نماز جمعه شهرستان صحنه ضمن تبریک به مناسبت عید غدیر خم عنوان کرد: همه ما وظیفه داریم امام زمان خود را بشناسیم و خودمان را با ایشان هماهنگ کنیم.

 

وی در ادامه با بیان اینکه هماهنگی افراد با ولی فقیه جامعه و مودت با ایشان زمینه ساز ظهور امام زمان عج می باشد تصریح کرد:  این هماهنگی باید همه جانبه باشد نه اینکه ما تک بُعدی عمل کنیم.

 

حجت الاسلام و المسلمین بهمنی با اشاره به اینکه‌‌ غدیر مشعل هدایت و حرکت مسلمانان است تشریح کرد: ۳۵۶ نفر از راویان بزرگ اهل سنت نیز جریان بیعت غدیر را در زمان و مکان و ... یک شکل تاکید می کنند .

 

امام جمعه موقت شهرستان صحنه گفت:۲۳ مردادماه سالروزپیروزی غرورآفرین حزب الله لبنان در برابر رژیم جعلی صهیونیستی است و به خاطر همین اتفاق مهم به عنوان روز مقاومت در تقویم ملی نامگذاری شده است.

 


وی یادآور شد: پیروزی قهرمانانه حزب الله لبنان در برابر ارتش تا دندان مسلح رژیم صهیونیستی در جنگ ۳۳ روزه الگوی مقاومت اسلامی شده و این پیروزی گفتمان انقلاب اسلامی را در منطقه گسترش داده است.

 

مدیر مدرسه علمیه امیر المومنین علیه السلام شهرستان صحنه اشاره ای به انفجار بیروت داشت گفت : دست استکبار در این حادثه مشخص است چرا که به دنبال این هستند این حادثه را به  حزب الله نسبت دهند تا بتوانند جبهه مقاومت را تضعیف کنند.