واکنش دادستان کرمانشاه به فیلم درگیری اراذل و اوباش و خسارت به یک مغازه/ کرمی: در برخورد با اوباش اغماض نداریم

سرویس: اخبار استانکد خبر: 312156|12:41 - 1399/05/19
نسخه چاپی
واکنش دادستان کرمانشاه به فیلم درگیری اراذل و اوباش و خسارت به یک مغازه/ کرمی: در برخورد با اوباش اغماض نداریم
مرصاد نیوز:دادستان کرمانشاه به فیلم درگیری اراذل و اوباش و خسارت به یک مغازه واکنش نشاد داد.

به گزارشامروله،  به نقل از دادسرای عمومی و انقلاب  کرمانشاه،  شهرام کرمی  بااشاره به درگیری عده ای از اراذل و اوباش در یکی از خیابان کرمانشاه طی روزهای گذشته، اظهار کرد: در این درگیری تعدادی از اراذل و اوباش به مغازه یکی از کسبه بلوار شهید مصطفی امامی حمله ور شده و ضمن وارد کردن خساراتی به مغازه، صاحب مغازه را نیز مجروح کردند.

دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه تصریح کرد: متاسفانه چندساعتی پس از وقوع این درگیری فیلم آن بسرعت در فضای مجازی منتشر شد و نگرانی هایی را بین شهروندان ایجاد کرد.

وی عنوان کرد: در این راستا، از فرماندهی انتظامی استان درخواست پیگیری سریع و دستگیری عاملین این حادثه را داشتیم که منجربه دستگیری تعدادی از اراذل مذکور شد.

این مسئول بابیان اینکه تعدادی از اراذل فراری هم تحت پیگیر قانونی قرارگرفته اند، عنوان کرد: پرونده این درگیری در دادسرای عمومی و انقلاب استان تشکیل شده و بصورت ویژه رسیدگی آن را در دستورکار قرار داده ایم.

کرمی در ادامه با تاکید براینکه انجام چنین اقداماتی در جامعه مغایر با فرهنگ عمومی و موجب رعب و  وحشت و کاهش حفظ امنیت در میان شهروندان است، اعلام کرد: دادستانی کرمانشاه به هیچ عنوان چنین رفتارهایی را از سوی اراذل و اوباش تحمل نمی کند و حداکثر توان خود را برای برخورد با مسببان حوادث اینچنینی و مجازات آنها بکار خواهیم گرفت.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد