گزارش

مراسم گرامیداشت روزخبرنگار در صحنه برگزار شد

سرویس: شهرستانکد خبر: 312159|14:57 - 1399/05/19
نسخه چاپی
 مراسم گرامیداشت روزخبرنگار در صحنه برگزار شد
پایگاه خبری امروله : مراسم گرامیداشت روزخبرنگار امروز یکشنبه باحضورجمعی از خبرنگاران و اصحاب رسانه در دفتر فرماندار شهرستان صحنه برگزار شد.

به گزارشامروله، مراسم گرامیداشت روزخبرنگار امروز یکشنبه باحضورجمعی از خبرنگاران و اصحاب رسانه  در دفتر فرماندار شهرستان صحنه برگزار شد.

 

در این جلسه علی رضا حیدری ضمن تبریک به مناسبت روز خبرنگار عنوا کرد : خبرنگاران پل ارتباطی مردم و مسوولان هستند و همواره با حضور در عرصه های مختلف سیاسی و اجتماعی جامعه نقش تعیین کننده دارند.

 

وی در ادامه از فعالیت های خبرنگاران در اطلاع رسانی بیماری کرونا و پوشش خبری رویدادهای مختلف تشکر کرد و افزود: همراهی مستمر رسانه ها منجر به ارتقا آگاهی های عمومی و مدیریت بهتر بیماری کرونا شد.

 

 

حیدری با اشاره به نقش و فعالیت های خبرنگاران و فعالان رسانه‌ای در عرصه های مختلف تاکیدکرد: اعتماد عمومی به میزان زیادی به پیام و محتوایی بستگی دارد که رسانه‌ها منتقل می‌کنند و هرچه اعتماد عمومی بالاتر باشد کارها هم بهتر پیش می‌رود.

 

فرماندار شهرستان صحنه گفت : رسانه‌ها هستند که به ترویج اخلاق و انصاف در جامعه می‌پردازند و باعث همگرایی و همبستگی در جامعه می‌شوند وبرای رشد و ترقی و حل مشکلات مردم به انسجام و همگرایی نیاز داریم.

 

آگاهی‌بخشی بهترین راه پیشرفت جامعه است

 

در ادامه رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان صحنه نیز ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن ۱۷ مرداد و روز خبرنگار گفت: بی شک در عصر گسترش ارتباطات و نقش نمادین اطلاع رسانی در رویکرد ترویج آگاهی عمومی، صحنه رشد و توسعه پایدار فرهنگ و هنر غنی و آمیخته با ارزش های متعالی سرزمین سرافرازمان، همواره متکی و مبتنی به وجود متعهد، عملکرد دلسوزانه و مساعدت موثر فرهیختگان شریفی چون قشر وارسته خبرنگاران است.

 

وی در ادامه افزود:  اینکه ۱۷ مردادی دیگر و روز زیبای خبرنگار آمیخته با بوی خوش غدیر، عید ولایت و امامت فرا می رسد،  تجلی مفاهیم ارزشمند مبارزه برای ایجاد حاکمیت حق و حقیقت، گسترش آگاهی و معرفت، تکریم شعائری چون امانت داری، احساس مسئولیت، وجدان بیدار، تعهد و ایثار در سایه این تقارن، پر رنگ تر و با معناتر از همیشه به مجال می رسد.

 

 

نادر حیدریان گفت: رسالت خطیر اصحاب رسانه به دلیل ارتباط دائم آنها با تمام اقشار و طبقات جامعه و نیز زیر نظر داشتن فعالیت های مختلف به منظور انعکاس درست و دقیق رویدادها، اقتضا می کند که "دقّت"، "صراحت" و "صداقت" را به عنوان مشخصه های یک خبرنگار موفق همواره در منش و اندیشه خود حفظ کنند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد