امیر حیدری:

تحرک نزاجا در بُعد رزمی به ۷۰ الی ۹۵ درصد رسیده است

سرویس: ایران و جهانکد خبر: 312191|10:32 - 1399/05/22
نسخه چاپی
تحرک نزاجا در بُعد رزمی به ۷۰ الی ۹۵ درصد رسیده است
فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: امروز در بعد رزمی، تحرک نزاجا به ۷۰ الی ۹۵ درصد رسیده است، در حوزه زرهی تمام ادوات شنیدار به صورت کنسرواسیون درآمده و آماده انجام هرنوع مأموریتی است.

به گزارشامروله،  امیر سرتیپ کیومرثحیدری فرماندهنیروی زمینی ارتش در جمع مسئولان فضای مجازی این نیرو گفت: فضای مجازی،فضایفرصتهاستتا بتوانیم از این راه بهترینبهره برداریرا برای ارتقای تعالی معنوی کارکنان این نیرو ببریم.

وی با بیان اینکه با تولیدمحتوایمناسب و اخبار صحیح می‌توانیم دشمنان را از دروغ پردازی و شایعه پراکنیدورسازیم گفت: فضای خبر و اطلاع رسانیبه سرعتدر حال پیشروی است، امروز ارتش جمهوری اسلامی با ورود به فضای مجازی فرصت مناسبی را دارد تا با تولیدمحتوایفاخر و اخبار موثق، دشمنان را در رسیدن به اهداف شوم خودناامید سازد.

امیر سرتیپ کیومرث حیدری با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه تحرک نیروی زمینی ارتش افزود: امروز در بعد رزمی، تحرکنزاجابه ۷۰ الی ۹۵ درصد رسیده است، در حوزهرزهیتمام ادوات شنیدار به صورتکنسرواسیوندر آمده و آماده انجام هرنوع مأموریتی است.

فرمانده نیروی زمینی ارتش ادامه داد: این نیرو در حوزه نیروی انسانی، با اجرای طرح‌های لبیک، برنامه‌های حمایتی و معیشتی کارکنان از بدو استخدام تا پایان خدمت پیش بینی شده است که هم اکنون در این نیرو در حال اجرا است، همچنین طرح‌هایی مانند پیوند آسمانی به هر زوج مبلغ ۱۰ میلیون تومان، ۳۰ میلیون تومان وام ودیعه مسکن، اهدای مبلغ ۸ میلیون تومان به تولد فرزندان دوقلوو کمک هزینه تحصیل دانشگاه آزاد برای فرزندان کارکنان اهدا می‌شود.

وی تأکید کرد: نیروی زمینی ارتش در حوزه ساخت و تحویل منازل سازمانی ۲۳ هزار واحدمنزلسازمانی در حال ساخت در سراسر کشور دارد که در شهرهای مشهد، ارومیه، کرمانشاه، دزفول و کرمان این پروژه‌ها بهبهره برداریرسیده است.

وی در پایان خطاب به مسئولان فضای مجازی گفت: نیروی زمینی ارتش اقدامات گسترده‌ای در حوزه‌های مختلف انجام داده که نیاز است از طریق فضای مجازی به صورت صحیح و موثق اطلاع رسانی شود.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد