فرماندار صحنه :

تاسیس تعاونی های توسعه عمران شهرستانی بستر ساز فعالیتهای اقتصادی است

سرویس: اخبار کوتاهکد خبر: 312217|08:16 - 1399/05/25
نسخه چاپی
 تاسیس تعاونی های توسعه عمران شهرستانی بستر ساز فعالیتهای اقتصادی است
پایگاه خبری امروله : فرماندار شهرستان صحنه کفت : هدف اصلی تعاونی‌ها را شتاب‌بخشیدن به رشد و توسعه شهرستان، هدایت منابع و تقویت مشارکت مردمی در بخش‌های تولیدی و بسترسازی برای ورود مردم به فعالیت‌های اقتصادی است.

به گزارشامروله،  اولین جلسه رسمی هیات مدیره شرکت تعاونی توسعه و عمران شهرستان به ریاست علیرضا حیدری فرماندار صحنه و هیات مدیره و بازرسان در دفتر فرماندار تشکیل و خط مشی و مسیر این شرکت مورد بحث و گفتگو قرار گرفت.

 

علیرضا حیدری فرماندار صحنه  با اشاره به پتانسیل ها و نقاط قوت شهرستان بر لزوم حضور در طرح ها و بحث های عمرانی سخن گفت و همچنین از کلیه اعضاء هیات مدیره خواست دید کلی نسبت به سرمایه گذاری در شهرستان داشته و هدف خود را منوط بر یک نقطه از شهرستان نکنند

 

وی گفت ؛ هدف اصلی تعاونی‌ها را شتاب‌بخشیدن به رشد و توسعه شهرستان، هدایت منابع و تقویت مشارکت مردمی در بخش‌های تولیدی و بسترسازی برای ورود مردم به فعالیت‌های اقتصادی عنوان کرد.

 

فرماندار خاطرنشان کرد: برای تشکیل این شرکت تعاونی، حداقل نیم‌درصد از جمعیت هر شهرستان باید عضو شوند و کلیه افراد متولد، شاغل و یا ساکن در شهرستان حق عضویت دارند.

 

علیرضا حیدری  در پایان تصریح کرد: انجام مطالعات کارشناسی  و شناسایی بخش‌های رانت‌زا و پروژه‌های با حاشیه سود باید به‌عنوان اهداف شرکت درنظر گرفته و سپس روند اجرایی تأسیس شرکت دنبال شود.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد