روزانه برق 30 اداره در کرمانشاه قطع شده است/ لزوم مدیریت مصرف

سرویس: اخبار استانکد خبر: 312224|10:36 - 1399/05/25
نسخه چاپی
 روزانه برق 30 اداره در کرمانشاه قطع شده است/ لزوم مدیریت مصرف
مدیرعامل شرکت توزیع برق استان کرمانشاه با اشاره به قطع برق ادارت پرمصرف گفت: روزانه برق 30 اداره در استان قطع شده است.

به گزارشامروله، 

امیدعلی مرآتی در گفتگو با شبکه اطلاع رسانی مرصاد اظهار داشت: خوشبختانه طی روزهای اخیر اندکی مصرف برق در استان کرمانشاه کاهش یافته البته با تلاش استاندار سهمیه روزانه مصرف را نیز افزایش داده ایم.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان کرمانشاه با بیان اینکه مردم باید ظرف روزهای آینده نیز مصرف برق را مدیریت کنند تا زمانی که از پیک مصرف عبور کنیم، افزود: مجموعا در بخش خانگی هفت درصد اضافه مصرف داشته‌ایم که با انعقاد تفاهم نامه ها بخش زیادی از این مساله کنترل شد.

وی با بیان اینکه همچنان درصدد مدیریت مصرف برق با همکاری مردم هستیم، عنوان کرد: با کمک استاندار و موافقت برای تمدید تغییر ساعات اداری تا سی و یکم مردادماه کمک زیادی به مدیریت مصرف برق شد.

مرآتی گفت: بر اساس دستور وزارت نیرو اداراتی که مصرف برق خود را ۹۰ درصد کاهش ندادند نسبت به قطع برق آنها اقدام شد به گونه‌ای که روزانه برق 30 اداره قطع شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان کرمانشاه  با بیان اینکه در صورتی که ادارات مصارف خود را کاهش ندهند بدون تعارف نسبت به قطع برق آنها اقدام خواهد شد، ادامه داد: خوشبختانه در صنایع خاموشی برق اعمال نشد البته مواردی که برای تعمیرات پیش می‌آمد با همکاری مسئولان خانه صنعت و معدن انجام می‌ گرفت.

وی تصریح کرد: خوشبختانه امسال خاموشی های با برنامه اعمال نشد اما در مواردی به دلیل انجام تعمیرات و اضافه مصرف تجهیزات شبکه تحمل مصرف برق را نداشتند بنابراین تا زمان انجام تعمیرات و تعویض تجهیزات مجبور به اعمال خاموش های موقت بودیم.

این مسئول گفت: مردم به ویژه مشترکین کشاورزی، صنایع و تجاری همکاری خوبی با شرکت توزیع برق داشتند امیدواریم که این همکاری ادامه یابد هرچند پیش‌بینی می‌کنیم که از روزهای پیک مصرف برق عبور کرده ایم.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد