رئیس منابع طبیعی وآبخیزداری شهرستان صحنه:

بند‌های سنگی ملاتی ۴۲۰۰۰ مترمکعبی با اعتباری معادل ۱۷ میلیارد ریال در صحنه افتتاح شد

سرویس: اخبار کوتاهکد خبر: 312290|08:10 - 1399/06/05
نسخه چاپی
بند‌های سنگی ملاتی ۴۲۰۰۰ مترمکعبی با اعتباری معادل ۱۷ میلیارد ریال در صحنه افتتاح شد
پایگاه خبری امروله : رئیس منابع طبیعی وآبخیزداری شهرستان صحنه گفت: طرح آبخیزداری این شهرستان با اعتباری معادل ۱۷ میلیارد ریال ازمحل اعتبارات صندوق توسعه ملی به بهره برداری رسید.

محمد افشاری در گفتگو باامروله، عنوان کرد : طرح آبخیزداری این شهرستان با اعتباری معادل ۱۷ میلیارد ریال ازمحل اعتبارات صندوق توسعه ملی به بهره برداری رسید.

 

وی ادامه داد : امروز دغدغه مسئولین ارشد وتاثیرگذار در برنامه‌های زیربنایی وتوسعه‌ای کشور باید مسئله آب وخاک باشد آبی که حیات تمامی موجودات زنده را رقم می‌زند وخاکی که از بین رفتنش وابستگی به همراه دارد.

 

 

 رئیس منابع طبیعی وآبخیزداری شهرستان صحنه گفت: هر دواین ارزش‌ها از منابع طبیعی نشات گرفته اند  که خود حیات بخش باشند که می‌طلبد تا استثنا وفرصتی را که مقام معظم رهبری برای اولین بار با موافقت تخصیص اعتبار از محل صندوق توسعه ملی به سازمان جنگل‌ها با عنوان عملیات‌های آبخیزداری عطا کردند را نمایندگان منتخب وتوانمند این دوره با پیگیری در خانه ملت استمرار بخشند.

 


صفری خاطر نشان کرد: هر توجه مثبتی که به منابع طبیعی شود تضمین برگشت دارد که کمترین آن محیط زیستی سالم وهموطنانی با شور ونشاط وکشوری با اقتدار بدون وابستگی به استعمارگران و منابع نفتی است.