بازوند در جلسه شورای اداری دینور :

20 میلیارد تومان اعتبار ویژه 12 مصوبه به بخش دینور اختصاص یافت

سرویس: اخبار کوتاهکد خبر: 312324|12:10 - 1399/06/06
نسخه چاپی
 20 میلیارد تومان اعتبار ویژه 12 مصوبه به بخش دینور اختصاص یافت
پایگاه خبری امروله :استاندار کرمانشاه از 12 مصوبه جدید با اعتباری بالغ بر 20 میلیارد تومان در بخش دینور شهرستان صحنه خبر داد .

به گزارشامروله،  جلسه شورای اداری بخش دینور با حضور استاندار کرمانشاه ، معاون عمرانی ، نماینده مردم صحنه، هرسین و کنگاور در مجلس و مدیران کل دستگاه‌های مختلف اجرایی و خدماتی استانی و شهرستانی در اداره جهاد کشاورزی این بخش برگزار شد.

 

در این جلسه هوشنگ بازوند اشاره ای به تعداد مصوبات سفر گذشته به بخش دینور داشت و عنوان کرد : از 26 مصوبه ای که در سفر سال 98 به این بخش صورت گرفت 20 مصوبه آن اجرا و دلایل عدم انجام  6 مصوبه باقی مانده پیگیری خواهد شد.

 

وی در ادامه به اهمیت مصوبات جلسات شوراهای اداری پرداخت و بیان کرد : اجرای تمام مصوباتی که تهیه می شود یک اولویت است و مدیران شهرستان ها و بخش ها نباید از آن گذر کنند.

 

بازوند از 12 مصوبه جدید با اعتباری بالغ بر 20 میلیارد تومان در بخش دینور خبر داد و گفت : علاوه بر اینکه مدیران دستگاه های گوناگون پیگیر روند اجرایی شدت مصوبات باشند مردم نیز حق دارد مطالبات و نقد های خود را نسبت به عملکرد ادارات بیان کنند.

 

 

استاندار کرمانشاه در ادامه سخنان خود به تکریم ارباب رجوع پرداخت و تصریح کرد : مدیرات باید با خوشرویی به مطالبات و نقد های مطرح شده توسط مردم بپردازند و پاسخگوی آنان باشند.

 

 

 بازوند تشریح کرد : برطرف نمودن مشکلات مردم باید در راس امور مدیران باشد و اگر به هر دلیلی یک مشکل توسط مدیری قابل حل نبود دلایل آن به مردم گفته شود و اگر لازم بود حتما عذر خواهی نمایند.

 

  

استاندار کرمانشاه گفت : با توجه به حجم تصادفات مسیر بیستون – سنقر چهار بانده شدن جاده سنقر به بیستون در دست اجرا می باشد و طبق برنامه ریزی که انجام داده ایم این پروژه از سمت بیستون نیز وارد فاز عملیاتی شود.

 

 وی یاداور شد: علی رضایی نماینده مردم صحنه، هرسین و کنگاور در مجلس شورای اسلامی به شکل جدی دغدغه‌ی توسعه این مناطق را دارند و با حساسیت مسائل و مشکلات مردم‌ را پیگیری می‌کند.